رونمایی فریبا نادری از یک اتفاق بزرگ !

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران:فریبا نادری بازیگر زن جنجالی تلویزیون درباره کار خیری که برای یک فرد محتاج انجام داده صحبت کرد.

رونمایی فریبا نادری از یک اتفاق بزرگ !

فریبا نادری قصد دارد نزدیک به 500 میلیون تومان پول برای یک فردی که بیماری دارد و نیاز به پول زیادی دارد جمع آوری کند. ظاهرا فرد مورد نظر فریبا نادری این مبلغ را برای داروهایش نیاز دارد.فریبا نادری می گوید که این ماه 12 میلیون تومان و در مجموع نزدیک به 40 میلیون تومان جمع آوری شده است و فریبا نادری قرار است به زودی این مبلغ را تامین کند.برخی ها در کامنت ها به فریبا نادری می گویند : تو که شرایط اقتصادی خیلی خوبی داری چرا این 500 میلیون را خودت نمی دهی و خب اینگونه دلسرد کردن سلبریتی ها برای جمع اوری کمک خوب نیست و باید تا می توانیم فرهنگ کمک کردن به دیگران را در جامعه توسعه دهیم.

فریبا نادری با اینکه از طرفداران اصلی حسن روحانی بوده و گفته بود که از انتخاب او پشیمان نیستم از گرانی ها که باعث کم رونق شدن رستورانش شده می نالد : یکی از جنجالی ترین ویدیوهای فریبا نادری مربوط به حمایت او از حسن روحانی بود که برخلاف بسکمک از بازیگران و سلبریتی هایی که پا پس کشیدند از انتخابش دفاع کرد و نشان داد که ظاهرا فشار اقتصادی زیاد بر زندگی او تاثیری نگذاشته است و همین اقدام او باعث انتقادهای شدید مردم شد. نادری بازیگری ثروتمند است که خیلی از مردم اعتقاد دارند که به دلیل شوهر پولدارش است، او یک ویلای لاکچری و بزرگ در شمال کشور دارد که بیشتر اوقات تصاویری از آن منتشر می کند. وی در پاسخ به سوال مردم درباره ویلایش به کنایه گفت : مردم ببخشند که ویلا دارم.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1967

به "رونمایی فریبا نادری از یک اتفاق بزرگ !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی فریبا نادری از یک اتفاق بزرگ !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید