رحمتی: نمی دانستم قرار است از عمران زاده تجلیل گردد

به گزارش مجله کارنیکان، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من اصلا نمى دانستم از عمران زاده تجلیل شده و در حال حاضر این موضوع را از شما متوجه شدم.

رحمتی: نمی دانستم قرار است از عمران زاده تجلیل گردد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، مهدى رحمتى پس از خاتمه دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان درباره اینکه عمران زاده از عدم حضور بازیکنان در مراسم تجلیلش ابراز گلایه نموده گفت: من اصلا نمى دانستم از عمران زاده تجلیل شده و در حال حاضر این موضوع را از شما متوجه شدم .

ادامه رحمتى :شرایط سختى داشتیم اما خدا را شکر توانستیم با بچه ها صحبت کنیم و بهتر از قبل شدیم اما باز هم این تیم کار دارد و احتیاج به تمرین و هماهنگى داریم .

رحمتی در مورد شرایط باشگاه استقلال گفت: در تیم ما شرایط گل و بلبل نیست. در تیم هاى دیگر اتفاقى مى افتد. اول فصل 20 درصد پول گرفتیم و فکر کنم 4 یا 5 ماه هست که دریافتى نداشتیم. از فتحى تشکر مى کنم که شب گذشته به اردو آمد و با بچه ها حرف زد. بچه هاى ما حجب و حیا مى نمایند که حرف نمى زنند و اصلا مصاحبه نمى کریمى دوست داریم مسائل در تیم خودمان حل گردد.

رحمتى اعلام کرد: از حامى مالى خواهش مى کنم به خاطر شرایط سخت و بدهى هایى که داشتیم ما را حمایت نمایند. وضعیتمان دوباره مثل سال قبل مى گردد و از وزیر ورزش و جوانان مى خواهم از ما حمایت کند و به حامى مالى فشار بیاورد تا پول به باشگاه تزریق گردد. بازیکنان تحت فشار هستند و امیدوارم 2 بازى باقى مانده تا نیم فصل را به اتمام برسانیم.

او درباره وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم این گروه تکرارى شده و هر سال همین قرعه هاست. با همت بچه ها و جذب بازیکنان جدید انشاالله سر بلند از مسابقات بیرون بیاییم.

شرایط سختى داشتیم اما خدا را شکر توانستیم با بچه ها صحبت کنیم و بهتر از قبل شدیم اما باز هم این تیم کار دارد و احتیاج به تمرین و هماهنگى داریم.

او ادامه داد: مشکلى با عمران زاده نداریم اما واقعا نمى دانستم امروز از او تجلیل مى گردد.

تیموری: در نیم فصل دوم برای قهرمانی بازی خواهیم کرد

طاهری: هفته به هفته بهتر می شویم

سرجیو: با هدف کسب تساوی وارد زمین شدیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 14

به "رحمتی: نمی دانستم قرار است از عمران زاده تجلیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: نمی دانستم قرار است از عمران زاده تجلیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید