رادوشوویچ: توافق کردیم، آدینه می آیم

به گزارش مجله کارنیکان، رادو با تایید این خبر می گوید: همانطور که قبلا هم گفتم نمی خواستم مسئله ای برای پرسپولیس ایجاد گردد. ما روز گذشته صحبت کردیم و معامله را انجام دادیم اما من پولی نگرفتم. فقط میخواستم مطالباتم روی کاغذ بیایند.

رادوشوویچ: توافق کردیم، آدینه می آیم

بوژیدار رادوشوویچ می گوید که روز گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق نموده است .

به گزارش ورزش سه، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم پرسپولیس پس از خاتمه لیگ قهرمانان آسیا با دلخوری به کشورش کرواسی رفت. نارضایتی او از عدم پرداخت حقوق، پاداش و همچنین شرایط اسکان خانواده اش در ایران سبب شد تا او حتی نامه ای به پرسپولیسی ها بنویسد و خود را در موقعیت فسخ قرارداد هم قرار دهد.

با این حال به نظر می رسد مسائل بین پرسپولیس و بوژیدار حل شده است. مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر ارتباط خود را با این دروازه بان برقرار کرد و توانست با او توافق کند.

رادو با تایید این خبر می گوید: همانطور که قبلا هم گفتم نمی خواستم مسئله ای برای پرسپولیس ایجاد گردد. ما روز گذشته صحبت کردیم و معامله را انجام دادیم اما من پولی نگرفتم. فقط میخواستم مطالباتم روی کاغذ بیایند.

گلر شماره 44 پرسپولیس که باسابقه ترین خارجی این تیم نیز هست، در مورد زمان بازگشت خود می گوید: برای بازگشت همواره دردسر بود اما حالا با این پاندمی مسائل بیشتر شده. من باید تست بدهم و جواب آن بیاید و همه این ها زمان بر هستند. بنابراین فکر نمیکنم قبل از آدینه این هفته بتوانم در تهران باشم. سعی میکنم آدینه به ایران بیایم و در روز بازی پرسپولیس در کشور باشم.

او درباره شایعاتی که درخصوص قراردادش منتشر شده، گفت: نمیدانم این شایعات را چه کسی منتشر نموده. رقم قراردادم حتی نزدیک به آن مبلغ هم نیست اما نمیتوانم اسرار باشگاه را فاش کنم و رقم را بگویم. از همه طرفداران بابت حمایت هایشان متشکرم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1207

به "رادوشوویچ: توافق کردیم، آدینه می آیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشوویچ: توافق کردیم، آدینه می آیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید