دانشگاه امیرکبیر در سال گذشته 190 میلیارد تومان قرارداد صنعتی به امضا رساند

به گزارش مجله کارنیکان، معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: سال گذشته حدود 190 میلیارد تومان قرارداد صنعتی به امضا رسانده ایم، این قرارداد ها بسیار عظیم بودند به همین دلیل در هر کدام از آن ها می توانستیم 10 یا 15 عضو هیئت علمی جوان را مشارکت دهیم.

دانشگاه امیرکبیر در سال گذشته 190 میلیارد تومان قرارداد صنعتی به امضا رساند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: نظام رتبه بندی کیو اس یکی از نظام های معتبر رتبه بندی دانشگاه ها محسوب می گردد که در آن شاخص تعداد ارجاعات به مقالات نسبت به تعداد اعضای هیئت علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد. دانشگاه امیرکبیر در این نظام ارزیابی رتبه 17 بین المللی را دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته در رتبه 28 قرار داشتیم و سال قبل از آن نیز در رتبه 40، کاهش رتبه ما در این نظام ارزیابی نشان از سیاستگذاری دانشگاه امیرکبیر دارد. همچنین برای اینکه بعد فناوری و تجاری سازی نیز در دانشگاه صدمه نبیند، بخش فناوری یعنی ارتباط با صنعت را اجباری نموده ایم و به اعضای هیئت علمی یاری می کنیم تا اگر قادر نیستند که از صنعت پروژه بیاورند در پروژه های ما شرکت نمایند.

تودشکی اضافه کرد: در شش ماهه سال گذشته حدود 190 میلیارد تومان قرارداد صنعتی به امضا رسانده ایم، این قرارداد ها بسیار عظیم بودند به همین دلیل در هر کدام از آن ها می توانستیم ده یا پانزده عضو هیئت علمی جوان را مشارکت دهیم. این کار باعث می گردد تا اعضای هیئت علمی در پروژه ها شرکت نمایند و تجربه لاز را برای پروژه های بعدی به دست آورند.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت علمی به میزانی که در پروژه های صنعتی همکاری داشته باشند، پروژه به نام آن ها خواهد بود، توضیح داد: اعضای هیئت علمی به خصوص نیرو های جوان، دوره های سه ماهه یا شش ماهه را در صنعت می گذرانند و از این طریق علاوه بر ارتباط با صنعت، مسائل این حوزه را شناسایی می نماید و در جهت برطرف آن بر می آیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1190

به "دانشگاه امیرکبیر در سال گذشته 190 میلیارد تومان قرارداد صنعتی به امضا رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امیرکبیر در سال گذشته 190 میلیارد تومان قرارداد صنعتی به امضا رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید