دانشجویان خوابگاهی در دو دوره در خوابگاه مستقر می شوند

به گزارش مجله کارنیکان، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی بیان نمود: در مورد اسکان دانشجویان در ترم تحصیلی آینده، این امکان وجود دارد که دانشجویان در اتاق های تک و دو نفره اسکان پیدا نمایند که ضریب بهداشتی آن بالاتر است.

دانشجویان خوابگاهی در دو دوره در خوابگاه مستقر می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، حسین سلیمی دربارۀ سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری را خواهیم داشت. اگر بیماری کرونا مانند شرایط امروزی بحرانی باشد، به احتمال زیاد نیمی از جلسات حضوری و نیمی از آن ها مجازی برگزار می گردد و نیمی از دانشجویان خوابگاهی در نیمه اول ترم و نیمی دیگر از آن ها در دو ماه دوم ترم در خوابگاه مستقر می شوند که ظرفیت خوابگاهی دانشگاه را به نصف می رساند.

وی اضافه نمود: در مورد اسکان دانشجویان این امکان وجود دارد که دانشجویان در اتاق های تک و دو نفره اسکان پیدا نمایند که ضریب بهداشتی آن بالاتر است.

سلیمی تشریح کرد: در تمام خوابگاه ها و دانشکده ها تیم های پزشکی، نظارتی و بهداشتی مستقر خواهند بود که دانشجویان، استادان و کارکنان را مورد آنالیز و تست سلامت قرار می دهند و اگر برای دانشجویی مسئله ای پیش بیاید، به سرعت به آن رسیدگی می گردد.

وی با بیان اینکه اگر کرونا مانند شرایط فعلی گستره نباشد، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی آموزش مجازی را ادامه می دهد به صورتی که در هر درس 12 جلسه به صورت حضوری و مابقی جلسات به صورت مجازی برگزار می گردد. همچنین سعی می کنیم با تغییراتی که در آیین نامه ها ایجاد می کنیم، حداقل 20 تا 30 درصد خوابگاه نشینان کاهش پیدا نمایند تا از فشردگی خوابگاه ها که عامل اصلی انتقال و شیوع ویروس و بیماری های اپیدمیک است، کاسته گردد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی درباره نحوه تغذیه دانشجویان اعلام کرد: غذای دانشجویان نیز در ظروف یکبار مصرف و در فضایی عظیم با رعایت فاصله اجتماعی سرو می گردد و بهداشت کامل رعایت خواهد شد.

وی دربارۀ اینکه تست سلامت دانشجویان و استادان دانشگاه در سال تحصیلی جدید چگونه انجام می گردد، شرح داد: ما هم اکنون نیز در دانشگاه تست سلامت برای اساتید و دانشجویانی که برای انجام انتها نامه دانشگاه حضور پیدا می نمایند، انجام می دهیم.

سلیمی اضافه نمود: در مجموعه های دانشگاه افراد در ابتدا کنترل کامل پزشکی می شوند و ماسک و وسایل ضدعفونی در اختیار آن ها قرار می گیرد و سپس وارد دانشگاه می شوند که این رویه در سال تحصیلی آینده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1014

به "دانشجویان خوابگاهی در دو دوره در خوابگاه مستقر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان خوابگاهی در دو دوره در خوابگاه مستقر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید