خطای وحشتناک مجید حسینی در ترکیه

به گزارش مجله کارنیکان، از چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های سوپرلیگ ترکیه، تیم صدرنشین گالاتاسرای در خانه خود به مصاف کایسری اسپور رفت و در نهایت این تیم را با شش گل شکست داد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک گردد.

خطای وحشتناک مجید حسینی در ترکیه

اما این نتیجه شگفت انگیز در شرایطی رقم خورد که مجید حسینی، ستاره ملی پوش تیم کایسری اسپور، شب تلخی را در ترکیب تیمش سپری کرد و به خاطر خطای شدید روی بازیکن مشهور گالا، از زمین بازی با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

ماجرا از این قرار است که در شرایطی که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گالا در جریان بود، روی یک برخورد در محوطه جریمه کایسری، سیدمجید حسینی با فرود آوردن یک ضربه وحشتناک روی صورت لوکاس توریرا، ستاره سابق آرسنال، علاوه بر اخراج از زمین بازی و ده نفره شدن تیمش، یک فرصت برای هت تریک مائورو ایکاردی هم فراهم کرد تا گل چهارم گالا روی برگشت ضربه پنالتی به ثمر برسد.

در حالی که بازیکنان کایسری به شدت تحت تاثیر نمایش ضعیف گروهی خود در این نیمه از بازی بودند، توریرا، هافبک جنگنده میزبان پس از سماجت روی یک توپ در محوطه جریمه و عبور از بین دو مدافع مشکی پوش، به سد مجید حسینی خورد که پای مدافع ملی پوش کایسری پس از زدن توپ، روی صورت توریرا فرود آمد.

شدت و محل برخورد ضربه به گونه ای بود که توریرا دچار جراحت و خونریزی روی صورت خود شد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2321

به "خطای وحشتناک مجید حسینی در ترکیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "خطای وحشتناک مجید حسینی در ترکیه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطای وحشتناک مجید حسینی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید