چین از میزبانی انتخابی جام جهانی انصراف داد

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - فدراسیون فوتبال چین انصراف خود از میزبانی دیدارهای گروه A انتخابی جام جهانی را به صورت رسمی گفت.

چین از میزبانی انتخابی جام جهانی انصراف داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در فاصله 3 روز مانده به ازسرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا، فدراسیون فوتبال چین خبری عجیب و شوکه کننده را منتشر کرد.

در حالی که تیم ملی فوتبال چین روز گذشته یکی از بازی های عقب افتاده اش در انتخابی جام جهانی را در کشور خودش برگزار نموده بود، دقایقی قبل فدراسیون فوتبال این کشور با انتشار بیانیه ای بیان کرد که این کشور از میزبانی مسابقات متمرکز انتخابی جام جهانی انصراف داده و این موضوع چندی پیش به کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشورهای حاضر در گروه A اعلام شده است.

بنابر خبری که سایت فدراسیون فوتبال چین منتشر نموده است، دیدارهای این گروه در شهر دبی برگزار خواهد شد. در گروه A رقابت ها، تیم های ملی سوریه، چین، فیلیپین، مالدیو و گوام حضور دارند که فعلا سوریه با 15 امتیاز صدرنشین است و چین با 10 امتیاز در رده دوم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1769

به "چین از میزبانی انتخابی جام جهانی انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین از میزبانی انتخابی جام جهانی انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید