تیم مردان تکواندو ایران قهرمان شدند، انصراف از رقابت های تیمی

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیهای با حضور 546 تکواندوکار از 70 کشور جهان به مدت شش روز برگزار گشت که در نهایت تیم مردان ایران با کسب چهار مدال طلا ، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را با خود اختصاص داد.

تیم مردان تکواندو ایران قهرمان شدند، انصراف از رقابت های تیمی

کره جنوبی قهرمان سنتی تکواندو دنیا که میزبانی این دوره از رقابتها را برعهده دارد با کسب دو طلا ، سه نقره و یک برنز پائین تر از ایران در مکان دوم ایستاد و بلژیک با یک طلا و یک نقره عنوان سوم را کسب کرد و ترکیه با یک طلا و یک برنز ، قزاقستان ، ازبکستان و کرواسی نیز هرکدام با یک طلا عناوین چهارم تا هشتم را کسب کردند. قابل ذکر است مدالهای پومسه و مبارزه با هم محاسبه شده است.

اما در مجموع مردان و بانوان کره جنوبی با هفت طلا ، چهار نقره و دو برنز قهرمان شد. ایران با 5 طلا، یک نقره و 3 برنز در مکان دوم ایستاد و چین با سه طلا ، یک نقره و سه برنز روی سکوی سوم نهاده شد. چین تایپه با یک طلا ، سه نقره و شش برنز ، ترکیه با یک طلا ، یک نقره و شش برنز و تایلند با یک طلا ، یک نقره و یک برنز عناوین سوم تا ششم را کسب کردند.

امید عمیدی ، سعید رجبی ، آرمین هادی پور و سید احمد خسرو فر ، اکرم خدابنده پنج مدال طلا ، مهدی جمالی یک مدال نقره ، تیم پومسه بانوان (سلحشوری ، قادریان و قاسمی) ، مهران عسگری و جواد امیری سه برنز برای تیم تکواندو ایران در این دوره از مسابقات کسب کردند.

امروز دوشنبه رقابتهای تکواندو در بخش تیمی برگزار می گردد که در بخش بانوان تیم سه نفره کشورمان در نخستین گام برابر فرانسه نهاده شد که در نهایت ملی پوشان کشورمان با نتیجه 20 بر 6 شکست خوردند و از صعود به مرحله بعدی بازماندند.

تیم تکواندوی مردان نیز در اولین ملاقات باید به مصاف اردن می رفت که بنا بر صلاح دید کادر فنی تیم ملی تکواندو و فدراسیون تکواندو، با توجه به حضور این تیم در تورنمنت کره جنوبی و احتمال مصدومیت ملی پوشان کشورمان، از حضور در مسابقات انصراف دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 512

به "تیم مردان تکواندو ایران قهرمان شدند، انصراف از رقابت های تیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم مردان تکواندو ایران قهرمان شدند، انصراف از رقابت های تیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید