شرح شهردار تهران درباره طرح جامع خیابان ولیعصر و حفاظت از درختان این خیابان

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - شهردار تهران درباره حفظ نشدن درختان خیابان ولیعصر در پی طرح جامع این خیابان توضیحاتی داد.

شرح شهردار تهران درباره طرح جامع خیابان ولیعصر و حفاظت از درختان این خیابان

طرح جامع خیابان ولیعصر به زودی به کمیسیون ماده 5 می رود بر اساس این طرح محدودیت هایی برای ساخت و ساز در این خیابان پیش بینی شده است. این طرح موجب نقدها بعضی از اعضای شورای شهر تهران شده است.

پیروز حناچی، شهردار تهران در گفت وگو با پانا درباره طرح جامع خیابان ولیعصر و تحت تاثیر قرار دریافت درختان این خیابان اظهار کرد: ساختمان های عادی خیابان ولیعصر ربطی به حفظ درختان ندارند ضمن اینکه در طول سه سال اخیر 4500 اصله درخت در خیابان ولیعصر جایگزین شده است.

شهردار تهران توضیح داد: با طرح جامع خیابان ولیعصر، تراکم سنگینی که قبلا در این خیابان وجود داشته است، تعدیل خواهد شد البته تا طرح مذکور تصویب نگردد، نمی توان پیش بینی کرد و کمیسیون ماده پنج باید وارد موضوع گردد و وقتی طرح تصویب شد، می توان درباره آن حرف زد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارتفاع ساختمان ها در طرح جامع خیابان ولیعصر مشخص شده است، گفت: حرف از ارتفاع، کارشناسی است و در حوزه های کارشناسی نیز مورد بحث قرار می گیرد. بنابراین طرح بر اساس مطالعه مشاور و ارزیابی کارشناسان و نهایتا تصویب کمیسیون ماده پنج به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1617

به "شرح شهردار تهران درباره طرح جامع خیابان ولیعصر و حفاظت از درختان این خیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح شهردار تهران درباره طرح جامع خیابان ولیعصر و حفاظت از درختان این خیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید