والیبال قهرمانی آسیا؛ اولین تمرین ایران مشترک شد

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن نخستین تمرین توپی خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را در یک سالن برگزار کردند.

والیبال قهرمانی آسیا؛ اولین تمرین ایران مشترک شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار خواهد شد.

ملی پوشان ایران عصر روز گذشته نخستین تمرین توپی خود را برگزار کردند. این تمرینات در سالن شماره سه تمرینی مسابقات برگزار گردید که به دو قسمت تقسیم شده بود.

همزمان با تیم ایران، ملی پوشان کشور میزبان هم تمرین داشتند که این همزمانی تمرین، حاشیه های خاص خود مانند رصد بازیکنان و نحوه تمرین دو تیم را به همراه داشت. کادر فنی دو تیم هم در ابتدای این تمرین با یکدیگر گفتگویی کوتاه داشتند.

لام به ذکر است بر اساس پروتکل های بهداشتی مسابقات، هیچ یک از اعضای تیم ها به جز برای تمرین و مسابقه اجازه خروج از هتل محل اقامت را ندارد. بعلاوه نفرات اجازه استقرار در لابی و دیگر فضاهای هتل هم ندارند و باید فقط در اتاق های خود استراحت نمایند.

از سوی کشور میزبان کیت های تشخیص کووید 19 به پزشک تیم ها داده شده و اعضای تیم ها باید هر روز صبح تست کرونا بدهند و نتیجه تست و دیگر موارد پزشکی مانند دمای بدن به کمیته پزشکی مسابقات اعلام گردد.

تیم ملی والیبال ایران امروز (آدینه) دو نوبت تمرین بدنسازی و توپی دارد.

تیم ملی والیبال ایران به اسم مدافع اسم قهرمانی، در گروه B رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1878

به "والیبال قهرمانی آسیا؛ اولین تمرین ایران مشترک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی آسیا؛ اولین تمرین ایران مشترک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید