تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی

به گزارش مجله کارنیکان، با امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران 10 کتابخانه منتخب در این دانشگاه، از سوی این موسسه به منابع علمی جدید مجهز می گردد.

تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه فرهنگیان و مؤسسۀ خانه کتاب و ادبیات ایران به منظور همکاری در مورد فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه­ های مرتبط با اهداف و برنامه های دو طرف، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه میان دکتر علی ­باقر طاهری­ نیا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان و دکتر ایوب دهقانکار، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه فرهنگیان و خانه کتاب و ادبیات ایران منعقد شد.

دکتر طاهری­ نیا، کسب مرجعیت علمی در حوزه تخصصی تعلیم و تربیت را از اهداف اصلی دانشگاه برشمرد و با اشاره به انجام کلیه برنامه ریزی ها مبتنی بر این سیاست، توضیح داد: شکل گیری مرجعیت در انتشارات تخصصی، مجلات تخصصی، برگزاری همایش ­های تخصصی و حتی محتوای منابع اطلاعاتی کتابخانه­ ها بر این مبنا لازم است.

وی، انعقاد تفاهم­ نامه با خانه کتاب و ادبیات ایران را گامی مثبت و اثرگذار به منظور تحکیم این هدف، مطرح نمود.

دکتر ایوب دهقانکار، نیز با تأکید بر لزوم اجرای مفاد تفاهم­ نامه، از اعلام آمادگی خانه کتاب برای همکاری ­های بیشتر با دانشگاه فرهنگیان اطلاع داد.

در انتها مقرر شد، به منظور عملیاتی نمودن مفاد تفاهم ­نامه مذکور و انجام پیگیری های لازم کمیته ای مشترک با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، تجهیز 10 کتابخانه منتخب در دانشگاه فرهنگیان، از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به منابع علمی جدید، ارائه مشاوره­ های تخصصی در مورد خرید کتاب برای کتابخانه ها و همچنین برگزاری جشنواره­ های فرهنگی از جمله مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1779

به "تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 10 کتابخانه به منابع علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید