تاج: اردوی ایتالیا و پرواز چارتر برای تیم ملی فراهم می گردد، امیدوارم کشتی ایران قهرمان المپیک گردد

به گزارش مجله کارنیکان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت که اردوی تیم ملی در ایتالیا در مردادماه و پروازهای چارتر این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 انجام می گردد.

تاج: اردوی ایتالیا و پرواز چارتر برای تیم ملی فراهم می گردد، امیدوارم کشتی ایران قهرمان المپیک گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج که امروز (سه شنبه) در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافته بود در صحبت های خود در مورد اعتراض اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به انتخاب امیر عابدینی به عنوان سرپرست سازمان مالی این فدراسیون گفت: عابدینی بزرگی نموده و برای یاری به ما آمده است. هیئت رئیسه هم اعتراض جدی ندارد.

وی ادامه داد: بعضی مواقع بعضی رسانه ها این مسائل را مطرح می نمایند که باید هماهنگ گردد، اما بعضی مسائل هماهنگی است و بعضی مسائل هم در اختیار رئیس فدراسیون واقع شده است. انتخاب سرپرست همه جا در اختیار رئیس است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه انتخاب دبیرکل فدراسیون در چه مرحله ای است و گویا در این خصوص هیئت رئیسه و مجمع باید تصمیم بگیرند، گفت: کارهای انتخاب دبیرکل هم انتخاب می گردد و مسئله ای خاصی نیست. این مسائل هم شرایط ماست و تصمیم گیری می کنیم.

تاج درباره تیم ملی و پرواز چارتر و اردوی ایتالیا گفت: تیم ملی هم شرایط خوبی دارد، اما اینجا اردوی تیم ملی کشتی است و من خوشحالم در اردوی تیم ملی کشتی هستم. اردوی ایتالیا و پرواز چارتر هم فراهم می گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من به اردوی تیم ملی کشتی آمدم تا دوستانم را ببینم. دوست داشتم از همه تشکر کنم، چون من با همه خانواده کشتی از جمله محمدی، خادم، بنا و جزینی دوست هستم. چند بار کوشش نموده بودم به تمرینات بیایم و امروز چون از صبح به کمپ تیم ملی آمدم، گفتم در تمرین تیم ملی کشتی هم حاضر شوم.

وی ادامه داد: صبح با سرپرستان تیم های ملی جلسه داشتیم و بعدازظهر هم با مدیران عامل باشگاه های جلسه خواهیم داشت. به همین دلیل فرصت را غنیمت شمردم بازدیدی از تمرین تیم ملی کشتی داشته باشم و دست مریزاد و خسته نباشید بگویم. اکنون هم آرزوی توفیق و سربلندی و قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در المپیک را دارم.

تاج در پاسخ به این سؤال که نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال چه زمانی معرفی خواهد شد، گفت: اینجا اردوی تیم ملی کشتی است و بیشتر از این صحبت نمی کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 484

به "تاج: اردوی ایتالیا و پرواز چارتر برای تیم ملی فراهم می گردد، امیدوارم کشتی ایران قهرمان المپیک گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: اردوی ایتالیا و پرواز چارتر برای تیم ملی فراهم می گردد، امیدوارم کشتی ایران قهرمان المپیک گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید