بیش از 22 هزار شرکت کننده در سی و هشتمین آزمون های جامع و ادواری فرهنگ و هنر

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - سی و هشتمین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر از 6 تا 11 شهریور 1401 برگزار می شود.

بیش از 22 هزار شرکت کننده در سی و هشتمین آزمون های جامع و ادواری فرهنگ و هنر

به گزارش روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری؛ محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: سومین آزمون جامع فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1401- 1400 با حضور 16250 نفر شرکت کننده و سی و هشتمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با حضور 5939 نفر شرکت کننده، در 28 رشته از ششم تا یازدهم شهریور ماه به صورت آنلاین و حضوری و در دو بخش کتبی و عملی برگزار می شود.

اسماعیلی اضافه کرد: آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون های کتبی و عملی می باشد که به صورت سراسری و همزمان، به منظور فراگیر و ارتقاء سطح آموزش های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از آزمون در مجموع 22189 نفر در سامانه اعلامی ثبت نام کردند که از این تعداد، متقاضیان مرد 15618 نفر و متقاضیان خانم 6571 بودند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در پایان خاطرنشان کرد: نتایج آزمون ها در سامانه آزمون هنر به نشانی honarazmoon.ir اعلام خواهد شد .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2217

به "بیش از 22 هزار شرکت کننده در سی و هشتمین آزمون های جامع و ادواری فرهنگ و هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 22 هزار شرکت کننده در سی و هشتمین آزمون های جامع و ادواری فرهنگ و هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید