برگزاری سی ودومین جشنواره تئاتر گیلان از 24 آذر

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه سی وسومین جشنواره تئاتر گیلان از 24 لغایت 26 آذرماه 99 در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می گردد، گفت: امکان تماشای آنلاین اجراهای جشنواره وجود دارد.

برگزاری سی ودومین جشنواره تئاتر گیلان از 24 آذر

فیروز فاضلی در جمع خبرنگاران، از برگزاری سی ودومین جشنواره تئاتر گیلان اطلاع داد و اظهار کرد: این جشنواره از 24 لغایت 26 آذرماه 99 در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه اجراهای جشنواره به صورت روزانه سه اجرا در دو نوبت صبح و عصر است، اضافه کرد: 9 اثر از 21 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تذکره سپید بانو و غلام سیاه به کارگردانی مجید پتکی از رشت، کورتراژیک به کارگردانی مهرنوش ثابت نیا از رشت و یک شب دیگر هم بمان سیلویا به کارگردانی محمدرضا حسن زاده از بندرانزلی را سه اجرای روز نخست جشنواره دانست.

فاضلی، خواب های شیشه ای به کارگردانی رضا عباسی از فومن، نگاتیو به کارگردانی مهرداد بخشی از رشت و لبخند باشکوه آقای گیل به کارگردانی زهرا صدری از رشت را اجراهای روز دوم دانست و گفت: در روز آخر جشنواره نیز کاپوچینوی ایرلندی به کارگردانی حمیدرضا شعیانی از لاهیجان، پلی از جنس شیشه به کارگردانی مصطفی خوش نشین از آستانه اشرفیه و بریده ها به کارگردانی رضا فتوت خواه از رشت به روی صحنه خواهند رفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه 9گانه جشنواره در دو سالن وارش و رحمدل به روی صحنه می فرایند، اعلام نمود: سانس صبح ساعت 10 و سانس عصر در دو ساعت 14 و 16 اجرا می گردد.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، نادر برهانی مرند، اتابک نادری و سید وحید فخرموسوی را داوران جشنواره تئاتر استانی دانست و یادآور شد: پخش زنده اجراها از دو سایت https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir/live و https://gilan.farhang.gov.ir/fairandfestival/teatrgilan قابل مشاهده برای عموم مردم می باشد.

فاضلی، از برگزاری مراسم اختتامیه سی ودومین جشنواره تئاتر استان گیلان راس ساعت 20 روز چهارشنبه، 26 آذرماه 99 در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت اطلاع داد و اظهار کرد: همزمان با این مراسم، اختتامیه سومین دوره نمایشنامه نویشی آکادمی های آزاد هنری استان گیلان با موضوع بزرگداشت استاد حبیب پوریوسفی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1283

به "برگزاری سی ودومین جشنواره تئاتر گیلان از 24 آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سی ودومین جشنواره تئاتر گیلان از 24 آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید