بازی های انیمه ای برتر: Doraemon Story of Seasons

به گزارش مجله کارنیکان، انیمه منحصرا به سبک اکشن ختم نمی گردد. در اصل انیمه سبک های بسیاری داشته که در بسیاری از آن ها خبری از خشانت نیست. دورائمون (Doraemon) یکی از این ها است. یک عنوان شاد و مفرح که برای گذراندن زمان بسیار خوب است. در اصل این عنوان چیزی نیست که بتوان از آن یک بازی ساخت. با اینحال خلاقیت سازندگان بازی دورائمون: داستان فصل ها بسیار ستودنی است. به علت اینکه توانستند از این انیمه یک بازی بسازند!

بازی های انیمه ای برتر: Doraemon Story of Seasons

بازی دورائمون در اصل به سبک استراتژی است. این بازی یک شبیه ساز کشاورزی و به همین علت یک عنوان به شدت آرامش بخش است. شاید بتوان گفت که این بازی Stardew Valley در دنیای انیمه است. همه کاراکترها هم آشنا بوده و هواداران این انیمه قطعا از بازی داستان فصل ها لذت خواهند برد. شما باید در این بازی در شهر بگردید، ابزار مختلف خریداری کنید و آغاز به کشاورزی کنید. هیچ استرسی وجود ندارد. به علت اینکه باختی در بازی داستان فصل ها وجود ندارد.

کاراکترهای مختلف در شهر پراکنده شده و شما باید آن ها را یافته و به آن ها یاری کنید. در اصل کشاورزی تنها کاری نیست که شما در این بازی انجام می دهید. بلکه می توانید در شهر گشته کارهای مختلف را انجام دهید. از یاری به افراد مختلف تا انجام مأموریت های هیجان انگیز اعمال بسیاری در شهر ناتورا (Natura) وجود دارند. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این بازی خسته کننده نباشد. با این حال به علت گیم پلی یکنواخت امکان دارد که در میانه راه آن را کنار بگذارید.

از نظر منتقدین هم این بازی یک عنوان میانه است و هیجان چندانی ندارد. با این حال بازی داستان فصل ها بیشتر برای استراحت نموده شما و تحربه کمی آرامش است. یک عنوان بدون خشونت، بدون جنگ و البته آرام. چیزی که در دنیای امروزه بسیار به آن نیاز داریم.

نام بازی: Doraemon: Story of Seasons

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Marvelous

سبک: شبیه سازی، استراتژی

پلتفرم: پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2145

به "بازی های انیمه ای برتر: Doraemon Story of Seasons" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Doraemon Story of Seasons"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید