ایده های طراحی و غرفه سازی برای نمایشگاه ها توسط کبیرسازان

به گزارش مجله کارنیکان، غرفه سازی یکی از روش های تبلیغاتی برای معرفی برند می باشد.

ایده های طراحی و غرفه سازی برای نمایشگاه ها توسط کبیرسازان

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام شرکت پیشرو کبیر سازان کارسان، خوشبختانه روش های مشخصی برای ارائه درست و صحیح در ساخت غرفه برای معرفی شدن در نمایشگاه ها وجود دارد. توجه به نکات بازاریابی قبل از برگزاری نمایشگاه مانند آمادگی های لازم و آموزش کارکنان غرفه ها می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. شرکت کبیر سازان پیشرو در طراحی و اجرا همراه همیشگی شما می باشد.

برای هر کسب وکاری، خواه بزرگ یا کوچک، صحنه نمایشگاهی و ارائه محصولات یا خدمات، فرصت مناسبی برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید است. چه شما در عرصه نمایشگاه های تجاری حرفه ای باشید و چه تازه کار، باید به نکاتی توجه کنید که شما را از دیگر رقبا برتر و بهتر کند. از قلم نیاندازید جلب توجه مخاطبان شما مدت ها قبل از شروع نمایشگاه تجاری با طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی شروع می گردد.

در ادامه مطلب ما نکاتی برای بهبود جذابیت غرفه های نمایشگاهی از نظر بصری را برای شما گردآوری نموده ایم:

در خصوص اندازه غرفه تصمیم بگیرید

نکته اصلی طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی پیروز، استفاده هر چه بیشتر و بهتر از فضاهای خالی است. معین اندازه هنگام خرید و غرفه سازی نمایشگاهی اهمیت دارد. بسیاری از مردم فکر می نمایند هر چه وسعت بزرگ تر باشد همواره بهتر است اما گاهی اوقات فضای کوچک تر تنها چیزی است که شما احتیاج دارید.

در انتخاب فضای غرفه، فضای باز را انتخاب کنید که به شرکت نمایندگان امکان می دهد آزادانه در تمام فضا قدم بزنند بدون اینکه احساس گرفتگی داشته باشند.

روی موقعیت مکانی خود سرمایه گذاری کنید

اکنون که تصمیم به ساخت غرفه در یک نمایشگاه تجاری گرفتید، زمان آن رسیده که قراردادها را امضا کنید و مکان غرفه خود را انتخاب کنید. هر فروشنده در جستجوی بهترین نقطه در طبقات نمایشگاه است. هدف شماره یک شما باید ایجاد حداکثر ترافیک و همچنین جذب سیل های ورودی به سمت غرفه خود است. موقعیت نادرست غرفه شما می تواند استراتژی های بازاریابی شما در نمایشگاه را مختل یا خراب کند. از انتخاب فضاهایی در پشت نمایشگاه خودداری کنید و حتماً مطمئن شوید که غرفه شما در منطقه پرترافیکی قرار گرفته است.

حتماً روی برند خود تکیه کنید

اولین اولویت در هنگام شروع طراحی غرفه این است که در خصوص چگونگی ایجاد تصویر تجاری خود فکر کنید. یک غرفه نمایشگاهی با طراحی خوب باید نمایشی از برند شما باشد. شرکت نمایندگان باید بتوانند هویت، شخصیت و محصولات برند شمارا از دور تشخیص دهند.

هدف شما در یک سالن نمایشگاهی با هزاران نفر بازدیدنماینده، این است که خود را از رقبا متمایز کنید. یک موضوع انتخاب کنید و آن را به مرحله اجرا ببرید. این یک بخش سرگرم نماینده از برگزاری یک رویداد است زیرا می توانید خلاق باشید و به خارج از بحث اقتصادی فکر کنید. موضوع شما باید افزونه ای از هویت برند شما باشد. به عنوان مثال: یک شرکت فراوری گوشی های همراه می تواند غرفه خود را به شکل یک تلفن همراه طراحی کند. این مفهوم از طراحی غرفه یک تجربه سرگرم نماینده است و می تواند جرقه ای برای شروع مکالمه باشد.

در ساخت غرفه خود از بسته بندی با رنگ های جسورانه و روشن بهره ببرید

انتخاب رنگ برای غرفه سازی شما می تواند در متمایز کردن بسته یاری کند. مشاغلی که در نمایشگاه های مختلف به پیروزیت رسیده اند معمولاً از رنگ های جسورانه و روشن استفاده می نمایند. به یاد داشته باشید، انتخاب بهترین رنگ توجه مخاطبان را جلب می نماید، جرقه ای برای ایجاد مکالمه است و درنهایت بازدیدنماینده را به مشتری تبدیل می نماید.

آن را به یک تجربه تعاملی تبدیل کنید

به طور متوسط بازدیدنمایندگان 3 تا 8 ساعت از وقت خود را برای بازدید از نمایشگاه صرف می نمایند. با وجود بسیاری از شرکت ها که محصولات خود را به نمایش گذاشته اند امکان بازدید از غرفه شما سخت خواهد شد. تجربه تعاملی یک راه عالی برای افزایش ترافیک غرفه ها و ارائه خاطره ای به یادماندنی در اختیار شرکت نمایندگان قرار می دهد.

امروزه در نمایشگاه های تجاری این فناوری به یک مؤلفه بزرگ تبدیل شده است. ارائه یک تجربه تعاملی به شرکت نمایندگان، آن ها را ترغیب می نماید تا زمان طولانی تری در غرفه شما بمانند و درباره محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

در حال حاضر بعضی از روندهای تعاملی محبوب استفاده از نمایشگرهای لمسی، واقعیت مجازی و غرفه های عکس است. هنگام انتخاب یک تجربه تعاملی برای اضافه کردن به غرفه خود، به تجربه هایی خلاقانه فکر کنید.

بخشیدن هدیه ای هرچند کوچک

همه دوست دارند چیزهای رایگان دریافت نمایند. شما می توانید با ارائه وسایل و هدایای کوچک بازدیدنمایندگان را به سمت غرفه خود بکشانید. دریافت وسایل و موارد تبلیغاتی یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم در نمایشگاه های تجاری شرکت می نمایند. این هدایای تبلیغاتی می تواند شما را حتی بعد از اتمام نمایشگاه در ذهن مخاطبان ماندگار کند و احتمال بیشتری برای جذب آن ها به عنوان مشتری دارید.

شرکت پیشرو کبیر سازان کارسان فعال در زمینهٔ غرفه سازی

شرکت غرفه سازی و دکوراسیون کبیرسازان با 10 سال سابقه مفید اجرایی نمایشگاهی سالیان متمادی است که در عرصه طراحی و ساخت هرگونه سازه نمایشگاهی و یا دکوراسیون داخلی در سراسر ایران فعالیت داشته است. این شرکت با 10 نیروی ثابت دفتری و 25 نیروی اجرایی کارگاهی یکی از شرکت های معتبر در عرصه غرفه سازی نمایشگاه های بین المللی و دکوراسیون شرکت ها و منازل می باشد.

تمام متریال خریداری شده در این شرکت از بهترین برندها و بالاترین استانداردهای روز جهان بوده و کوشش به درک بودجه مشتری و ارائه بهترین طراحی و اجرا از اهداف قالب این مجموعه می باشد. ملاک استخدام نیروهای دفتری شرکت کبیر سازان اخلاق، تحصیلات تکمیلی، تخصص، سرعت عمل و جلب رضایت کامل مشتری می باشد.

وب سایت: kabirkarsan.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 564

به "ایده های طراحی و غرفه سازی برای نمایشگاه ها توسط کبیرسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی و غرفه سازی برای نمایشگاه ها توسط کبیرسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید