اولین تصاویر رسمی گوشی گلکسی A73 سامسونگ

به گزارش مجله کارنیکان، سال 2022 را باید سال گوشی های سری A سامسونگ نامید، زیرا در این سال عرضه مدل های متنوعی از این سری، از سوی سامسونگ برنامه ریزی شده است. بر همین اساس اخیراً یکی از افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری تصاویری از یک گوشی هوشمند سامسونگ را منتشر نموده که گفته می گردد مربوط به تصویر مطبوعاتی رسمی گوشی آینده گلکسی A73 سامسونگ است.

اولین تصاویر رسمی گوشی گلکسی A73 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، همانطور که از بخش موبایل سامسونگ انتظار داشتیم، گوشی های میان رده خیرکننده سری گلکسی A آن به طور پیوسته در طول امسال رونمایی شده اند که در تازهترین موارد می توان به گوشی Galaxy A23 و بعلاوه نسخه 4G گوشی گلکسی A13 اشاره نمود. با این همه مورد انتظار ترین مدل های این سری که در واقع مدل های برتر نیز هستند، هنوز روانه بازار نشدند و ما کماکان منتظر این گوشی های بالا رده تر در سری A هستیم. ما به وسیله شایعات و منابع کاملاً معتبر به وجود این گوشی ها مطلع هستیم و اکنون یکی از همین منابع معتبر، یعنی Onleaks تصویری مطبوعاتی از گوشی گلکسی A73 را در اختیار ما قرار داده است.

گفته می گردد اسمارت فون موجود در تصویر مطبوعاتی، مربوط به گوشی هوشمند گلکسی A73 5G است که پیش از این بعضی مشخصات آن به وسیله شایعات متعدد منتشر شده بود. این گوشی از صفحه نمایش دارای سوراخ پانچ با حاشیه های بسیار نازک بهره می برد که در مقایسه با تصویر فاش شده از گوشی گلکسی A53 5G، به نظر می رسد نمایشگر A73 5G ظاهر بصری بهتری دارد. حتی قاب پایینی آن نیز نسبت به گوشی A53 5G بسیار نازک است. این صفحه نمایش تخت است و نسبت صفحه نمایش گوشی قبلی به طور محسوسی بالاتر است.

علاوه بر این تصویر، بعضی مشخصات گوشی گلکسی A73 5G نیز عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است. در کنار دوربین اصلی، ما شاهد یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی هستیم که در مجموع سیستم دوربین عقب این گوشی را تشکیل می دهند. شایان ذکر است که شایعات گذشته یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را برای این گوشی فاش نموده بود که با این اطلاعات تازه به نظر می رسد چنین دوربینی درکار نباشد. در مورد سنسور جلو نیز گفته می گردد که گلکسی A73 از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند آینده سامسونگ می توان به بلندگو در پایین، پورت USB Type-C، میکروفون و سینی سیم کارت اشاره نمود که تصویر وجود آن ها را برای ما تأیید می نماید. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا نیز در سمت راست دستگاه قابل مشاهده است، اما به نظر نمی رسد این دستگاه جک هدفون 3.5 میلی متری داشته باشد. جدا از این، گلکسی A73 5G در چند هفته گذشته چندین گواهینامه دریافت نموده است. این دستگاه پیش از این در سایت گواهینامه Geekbench دیده شد که وجود تراشه Snapdragon 778G در آن را تایید کرد. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم است و روی سیستم عامل اندروید 12 بوت می گردد. فهرست FCC و Bluetooth SIG این گوشی نیز پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 را تأیید می نماید. انتظار می رود این گوشی هوشمند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد.

این دستگاه دارای دو شماره مدل SM-A73B و SM-A73B-DS است که مدل دومی مدل دو سیم کارته برای بازار های منتخب است. شایعات بعلاوه نشان می دهند که این گوشی هوشمند می تواند با پنل 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه گردد. انتظار می رود این دستگاه گواهینامه IP67 برای مقاوت در برابر آب و گرد و غبار باشد و ممکن است به عنوان نسخه پایه دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه A73 نیز به طور محسوسی بالا است و به حد تئوری 100 درصد نزدیک می گردد (که در آن تمام صورت دستگاه به وسیله نمایشگر آن اشغال می گردد، بدون اینکه هیچ عنصر قابی وجود داشته باشد.)

منبع: 91mobiles، gizmochina

نوشته: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2129

به "اولین تصاویر رسمی گوشی گلکسی A73 سامسونگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین تصاویر رسمی گوشی گلکسی A73 سامسونگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر رسمی گوشی گلکسی A73 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید