الهلال تیم کهکشانی می بندد، استقلال در پی زمین تمرین

به گزارش مجله کارنیکان، با اتمام مدت زمان استفاده استقلال از زمین تمرین مجموعه انقلاب و عدم امکان استفاده از زمین کمپ حجازی، آبی ها با مشکل زمین تمرین روبرو شدند.

الهلال تیم کهکشانی می بندد، استقلال در پی زمین تمرین

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که با شکست مقابل فولاد در فینال جام حذفی نتوانست به قهرمانی این مسابقات برسد تا فصل دیگری را بدون جام سپری کند، ملاقات با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا نخستین رویدادی است که پیش رو دارد و این بازی روز 22 شهریور برگزار می گردد.

در حالی که هر روز از باشگاه الهلال اخبار نقل و انتقالاتی در رابطه با خرید بازیکن به گوش می رسد و مسئولان این تیم ثروتمند عربستانی از هر لحاظ خودشان را برای ملاقات با استقلال آماده می نمایند، این تیم که فعلاً 10 روز تمرین نخواهد داشت، برای شروع دوباره تمرینات حتی زمین در اختیار ندارد.

از یک سو مجموعه ورزشی انقلاب به این باشگاه اعلام نموده با توجه گذشت چند ماه از سرانجام قرارداد باشگاه با این مجموعه، امکان ادامه این همکاری وجود ندارد و از یکسو استقلالی ها در حال حاضر امکان استفاده از کمپ حجازی را هم ندارند تا تنها یکی از دغدغه های مهم کادر فنی این باشگاه، نبود زمین تمرین باشد. این مشکل به جز عدم تسویه حساب و تمدید با بازیکنان فصل گذشته و خرید بازیکنان تازه به منظور ترمیم نقاط ضعف و تقویت تیم است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1850

به "الهلال تیم کهکشانی می بندد، استقلال در پی زمین تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال تیم کهکشانی می بندد، استقلال در پی زمین تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید