تور قطر: ادامه ناکامی سرمربی سابق استقلال در قطر

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - سرمربی سابق استقلال نتوانسته در الغرافه نتایج خوبی را کسب کند و حالا در آستانه اخراج از این تیم قطری پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا است.

تور قطر: ادامه ناکامی سرمربی سابق استقلال در قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ستارگان قطر روز گذشته (چهارشنبه) با انجام بازی 2 تیم الوکده و الغرافه قطر پیگیری شد که در انتها تیم الوکره پیروز شد با درخشش ستاره ایرانی خود امید ابراهیمی به رجحان پرگل 5 بر 3 دست پیدا کند و راهی فینال این مسابقات گردد.

الغرافه اما در ادامه فرایند نزولی خود با استراماچونی از یک تورنمنت دیگر هم بدون پیروزیت بیرون آمد تا فصل برایش به اتمام برسد. آنها پیش از این در فینال امیرکاپ با نتیجه 5 بر یک به الدحیل باخته بودند و در لیگ نیز با قرار گرفتن در رده پنجم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را از دست دادند.

استراماچونی که شروع خوبی با زرد و آبی ها داشت؛ کم کم دچار یک نوسان بلند مدت شد و نتایج تیم به صورت سینوسی پیش می رفت، اما در انتها فصل همه چیز رنگ و بوی ناکامی به خود گرفت و آنها تمام اندوخته های خود در ابتدا و میانه فصل را از دست دادند.

تیم استراماچونی در این فصل هم خیلی خوب گل زد و هم خیلی خوب گل دریافت کرد. آنها با وجود قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول و رتبه پنجم، با تفاضل گل منفی یک لیگ ستارگان را به اتمام رساندند چرا که در ازای 39 گل زده 40 گل دریافت کردند. الغرافه سومین خط دفاعی ضعیف مسابقات را به خود اختصاص داد و نسبت به ضعیف ترین تیم از این حیث فقط 7 گل کمتر دریافت کرد. آنها البته سومین خط حمله برتر رقابت ها هم بودند و تنها 2 تیم السد و الدحیل را بالای سر خود داشتند.

حالا شنیده می گردد مسوولان باشگاه قطری به اخراج سرمربی سابق استقلال پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا فکر می نمایند. نتایج استراماچونی خصوصا در دیدارهای اخیر نتوانسته آنها را راضی کند و از دست رفتن سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط را دشوارتر نموده است.

استراماچونی به جز دوران پیروزیت آمیز و البته کوتاهش در استقلال که به نیم فصل هم نکشید در الباقی تیم هایی که حضور داشته اغلب انتها جالبی را نتوانسته خلق کند و رضایت طرفداران و مدیران باشگاه ها را برآورده ننموده است. حالا یک بار دیگر او در چنین وضعیتی قرار گرفته و باید دید سرنوشتش در فوتبال قطر به کجا خواهد انجامید.

لازم به ذکر است تیم الغرافه در لیگ قهرمانان آسیای سال 2022 با فولاد خوزستان، آخال ترکمنستان و شباب الاهلی امارات هم گروه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2111

به "تور قطر: ادامه ناکامی سرمربی سابق استقلال در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: ادامه ناکامی سرمربی سابق استقلال در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید