اظهارات پزشک آمریکایی درباره نحوه درمان ترامپ

به گزارش مجله کارنیکان، فارس نوشت:یک پزشک آمریکایی در مرکز درمان لانگون دانشگاه نیویورک با اشاره به دارویی که برای بیماری کرونای رئیس جمهور این کشور در نظر گرفته شرایط او در بیمارستان را مثبت ارزیابی کرد.

اظهارات پزشک آمریکایی درباره نحوه درمان ترامپ

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

دکتر مارک سیگل، پزشک مرکز درمانی لانگون دانشگاه نیویورک که برای وبگاه فاکس نیوز در خصوص مسائل درمانی و پزشکی مقاله می نویسد، آدینه شب (به وقت محلی) در مصاحبه ای با این شبکه آمریکایی درباره شرایط بیماری کرونای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا صحبت کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز، دکتر سیگل در این خصوص گفت که دوره درمانی دونالد ترامپ احتمالاً پیشگیرانه است و شاید تا چند روز آینده ادامه یابد.

این پزشک آمریکایی در ادامه با اشاره به داروی رمدیسیور که برای درمان بیماری کرونای رئیس جمهور آمریکا در نظر گرفته شده گفت: هدف [از این کار]، کاهش میزان ویروس در بدن اوست.

وی اضافه کرد: داروی رمدیسیور که ترامپ دریافت نموده به عنوان یک عامل پیشگیرانه عمل می نماید و میزان ویروس در بدن وی را کاهش می دهد.

سیگل همچنین اضافه کرد: بر اساس مطالعه ای که در نشریه پزشکی نیو اینگلند در ماه مه منتشر شده، این [دارو] زمان نقاهت را از 14 به 11 روز کاهش می دهد. هدف کاهش خطر احتمالی التهاب و لخته شدن خون [در بدن] اوست که مسائل شدید بیماری کووید-19 هستند.

این پزشک آمریکایی در انتها گفت: اینکه وی در آنجا [بیمارستان] به راحتی، با روحیه خوب و بدون دستگاه اکسیژن نشسته نشانه مثبتی است.

پزشک کاخ سفید پیشتر اعلام نموده بود که گرچه رئیس جمهور آمریکا هنوز به دستگاه اکسیژن برای تنفس احتیاج پیدا ننموده است اما درمان با داروی رمدیسیور را شروع نموده است.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز آدینه (به وقت تهران) از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا اطلاع داد و بامداد شنبه (به وقت تهران) با بالگرد به بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ در آخرین پیغام توییتری خود بعد از انتقال به بیمارستان والتر رید، گفت که اوضاع خوب است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1147

به "اظهارات پزشک آمریکایی درباره نحوه درمان ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات پزشک آمریکایی درباره نحوه درمان ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید