ویزای آمریکا: پشت پرده افزایش مشاهده یوفوها در آمریکا چیست؟

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران نوشت: خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی به آنالیز علت افزایش موارد مشاهده اشیای پرنده ناشناس (یوفوها) در آمریکا در دوران همه گیری کرونا پرداخت.

ویزای آمریکا: پشت پرده افزایش مشاهده یوفوها در آمریکا چیست؟

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای توریستی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در گزارش خبرگزاری اسپوتنیک آمده است: ساکنان ایالت نیویورک تقریبا در دیدن موارد راز آلود در آسمان پیروز بوده اند. طبق اعلام مرکز ملی گزارش یوفوی آمریکا (NUFORC) گزارش ها در مورد اشیای پرنده ناشناس در سال 2020 در مقایسه با سال گذشته آن دوبرابر شده است.

بر اساس اعلام مرکز ملی گزارش یوفوی آمریکا 7 هزار و 200 مورد یوفو در سال گذشته مشاهده شده است. یک افسر پلیس بازنشسته که می خواهد ناشناس بماند، به روزنامه نیویورک تایمز اعلام نمود شمار واقعی مشاهده یوفوها ممکن است بالاتر باشد؛ اما افراد به دلیل ترس از اینکه از سوی افراد جامعه مورد تمسخر قرار بگیرند، از به اشتراک گذاشتن تجربیات شان خودداری می نمایند.

در ادامه این گزارش آمده است: بنابراین پشت پرده افزایش شمار موارد مشاهده یوفو چیست؟

کووید-19

یوفولوژیست ها می گویند نگرانی از بیماری عفونی کرونا و محدودیت های ایمنی سبب شده است تا بسیاری از آمریکایی ها به دنبال جایابی در مکان های روستایی باشند؛ مکان های که نورپردازی های عمومی کمتر بوده و آسمان به دلیل نبود آلودگی صاف است. این جزئیات به همراه اوقاع فراغتی که افراد در نتیجه کار کردن از خانه پیدا نموده اند، سبب شده تا بسیاری از افراد زمان های بیشتری را در بیرون از خانه صرف نموده و به آسمان خیره شده و چیزهایی را مشاهده نمایند که هرگز آن را در زمانی که در شهرهای عظیم زندگی می کردند، مشاهده نمی کردند.

بر اساس اعلام پیتر داونپورت (Peter Davenport) مدیر مرکز ملی گزارش یوفوی آمریکا، طیف گسترده ای از گزارش ها در مورد مشاهده یوفو و حیات فرازمینی، موارد عادی بوده اند؛ به مانند پرنده، شهاب، پهپاد و هواپیماها. سپتامبر سال گذشته مردم نیوجرسی در یک عظیمراه از خودروهای خود بیرون آمدند تا آنچه را که تصور می کردند تا یک فضاپیمای فرازمینی است را فیلمبرداری نمایند؛ اما بعدا معین شد کشتی هوایی بادکنکی متعلق یه شرکت تایرسازی گودیر بوده است.

نیوجرسی- اشتباه دریافت بالون هوایی شرکت گودیر تایر با یوفو

در ادامه این گزارش آمده است: بسیاری از گزارش های دیده شدن یوفو در واقع ماهواره های شرکت اسپیس ایکس، متعلق به ایلان ماسک هستند. شرکت اسپیس ایکس در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه استار است که برای ارائه اینترنت پرسرعت در سراسر دنیا طراحی شده است. این شرکت هم اکنون بیش از هزار ماهواره در مدار نزدیک به زمین مستقر نموده و قرار است تا این پروژه را تا سال 2027 با ایجاد صورت فلکی از 12 هزار ماهواره به انتها برساند.

تصمیم پنتاگون و دونالد ترامپ

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است افزایش مشاهده یوفوها را شرح دهد، تصمیم وزارت دفاع آمریکا برای خارج کردن ویدئوهای افشا شده از طبقه بندی محرمانه بوده است؛ به طوری که پنتاگون تصمیم به ایجاد کارگروهی به منظور تحقیقات در مورد مشاهده یوفوها نموده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با کار خود در اواخر دسامبر گویی روغن را به روی آتش ریخت؛ زمانی که او لایحه ای را به امضا رساند که در میان موارد مختلف، مورد عجیب داشت که در آن از پنتاگون خواسته شده بود تا به کنگره در مورد تمامی اطلاعاتی که در زمینه آشیای پرنده ناشناس دارند، ظرف 180 روز اطلاع دهد.

تأیید پرواز اشیای پرنده ناشناس در آسمان آمریکا

اما موارد مشاهده اشیای پرنده ناشناس همواره بدین صورت نبوده است که مشاهده گران، پهپاد و یا ماهواره ها را بجای یوفو اشتباه گرفته باشند.

دوروز پیش، رسانه های خبری اعلام نمودند وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با خارج کردن تصاویر ویدئویی از پرواز اشیای پرنده ناشناس در مرزهای آمریکا از بخش محرمانه، آن ها را مورد تایید قرار داد.

بر اساس این گزارش، شبکه خبری سی ان ان با انتشار خبری اعلام نمود: اشیاء پرنده ناشناس هوایی طی سال های اخیر توسط یگان های هوایی آمریکا مورد شناسایی قرار گرفته اند و اکنون پنتاگون صحت این مساله را مورد تایید قرار داده است؛ بنابراین گزارش رویت اشیاء پرنده ناشناس در سال 2004میلادی نزدیک سواحل کالیفرنیا رصد و در سال 2015 میلادی نیز یک فروند جنگنده اف-18 آمریکا یک شیء پرنده ناشناس را که وارد آسمان آمریکا می گردد بر فراز سواحل اقیانوس آتلانتیک رهگیری می نماید.

سو گاف سخنگوی پنتاگون در اظهاراتی که از سوی شبکه سی ان ان منتشر شد، تأیید کرد این تصاویر ثابت و متحرک از اشیای مثلثی، کره ای و بیضی شکل چشمک زن که از میان ابرها می گذرند، از سوی کارکنان نیروی دریایی آمریکا ضبط شده است.

لازم به ذکر است پیشتر نیز یک مقام اطلاعاتی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای فاش نموده آمریکا مدرکی دارد که نشان می دهد یوفوها (اشیای پرنده ناشناس) قادر هستند دیوار صوتی را شکسته و مانورهایی را به انجام برسانند که با فناوری های شناخته شده ناممکن است.

جان راتکلیف که سمت مدیر اطلاعات ملی آمریکا را در دوران ترامپ بر عهده داشت، می گوید: بسیاری از رخدادها وجود دارند که شرح آسانی ندارند.

راتکلیف به شبکه فاکس نیوز گفت: صحنه ها و تصاویر بسیار بیشتر از آنچه اعلام شده است (از یوفوها) وجود دارد و بعضی از آن ها از طبقه بندی خارج شده اند.

جان راتکلیف در این خصوص گفت: زمانی که ما درباره مشاهدات صحبت می کنیم، ما در مورد اشیایی حرف می زنیم که بوسیله خلبانان نیروی دریایی و یا نیروی هوایی دیده شده اند و یا تصاویر آن ها با ماهواره هایی گرفته شده که این ماهواره ها در فعالیت هایی شرکت داشته اند که شرح ان سخت است.

همچنین شایان ذکر است در ویدئوهایی که قریب به یک سال و نیم پیش، نیروی دریایی ارتش آمریکا بر اساس قانون آزادی اطلاعات اصالت آن را تأیید کرد، یوفوهایی به نمایش در آمده بودند که با سرعت باورنکردنی حرکت می کردند و مانورهای هوایی به ظاهر غیر ممکن را به انجام می رساندند. یکی از این ویدئوها، در سال 2004 تصویر برداری شده و دو ویدئوی دیگر، در ژانویه 2015 گرفته شده بود.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1679

به "ویزای آمریکا: پشت پرده افزایش مشاهده یوفوها در آمریکا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: پشت پرده افزایش مشاهده یوفوها در آمریکا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید