اتحادیه اروپا از تکمیل خط لوله گازی نورد استریم-2 حمایت می نماید

به گزارش مجله کارنیکان، معاون نخست وزیر روسیه اعلام نمود که پروژه خط لوله گازی نورد استریم-2 با حمایت اتحادیه اروپا تکمیل می گردد.

اتحادیه اروپا از تکمیل خط لوله گازی نورد استریم-2 حمایت می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری تاس از مسکو، الکساندر نواک در گفت وگو با تلویزیون آربی تی (RBT) اعلام نمود: تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز نورد استریم-2 نشان دهنده پیشبرد هدف گاز طبیعی مایع شده واشینگتن در بازار اروپاست، این در حالی است که کشورهای اتحادیه اروپا این موضوع را درک و از این پروژه حمایت می نمایند و به لطف حمایت آنها این پروژه تکمیل می گردد.

وی گفت: بی شک سیاست تحریم آمریکا نشان از پیشبرد اهداف خود دارد و دلیل اصلی مخالفت همکاران خارجی ما با پروژه نورد استریم-2 پیش از هر چیز حکایت از تبلیغ برای محصول خودشان یعنی گاز طبیعی مایع شده (ال ان جی) است.

معاون نخست وزیر روسیه اظهار کرد: این ابزار غیررقابتی است، همه از جمله کشورهایی که علاقه مند به اجرای پروژه نورد استریم-2 هستند، یعنی کشورها و شرکت های اروپایی از این پروژه حمایت می نمایند و اطمینان دارم چنین حمایتی این پروژه تکمیل می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1420

به "اتحادیه اروپا از تکمیل خط لوله گازی نورد استریم-2 حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا از تکمیل خط لوله گازی نورد استریم-2 حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید