کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می یابد
به گزارش مجله کارنیکان، در نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بر افزایش کیفیت خدمات به زائران امام رضا (ع) تاکید شد.
با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.
به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر در نشست مشترک با مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: مشهد به واسطه وجود بارگاه امام هشتم(ع) و ظرفیت های فرهنگی، هنری و گردشگری سالیانه میزبان میلیون ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.
او اضافه کرد: کیفیت خدمات به زائران از مبدا تا مقصد باید افزایش یابد و خدماتی که در مشهد مقدس به زائران ارائه می گردد باید با سایر نقاط کشور متفاوت باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به این که روزانه بیش از 250 پرواز در مشهد انجام می گردد، توضیح داد: در راستای جذب زائر و گردشگر خارجی، پرواز باکو - مشهد، حیدرآباد - مشهد و همچنین مشهد به دوشنبه و بیشکک به زودی برقرار خواهد شد.
او اضافه کرد: تشکل های گردشگری خراسان رضوی آماده همکاری در زمینه جذب گردشگر، افزایش پروازهای داخلی و خارجی، سامان دهی گردشگران سلامت و افزایش خدمت سانی به زائران و گردشگران است.
همچنین محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در این نشست به افزایش خدمات رفاهی، زیباسازی و تسهیل سفر برای زائران تاکید نمود و ادامه داد: برنامه ریزی برای ایجاد ترمینال خارجی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و زائران خارجی و ایجاد باند سوم فرودگاه مشهد در دستور کار است.
در این نشست تعدادی از مدیران تشکل های گردشگری خراسان رضوی حضور داشتند.
منبع: میراث آریا