کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می یابد

به گزارش مجله کارنیکان، در نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بر افزایش کیفیت خدمات به زائران امام رضا (ع) تاکید شد.

کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می یابد

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر در نشست مشترک با مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: مشهد به واسطه وجود بارگاه امام هشتم(ع) و ظرفیت های فرهنگی، هنری و گردشگری سالیانه میزبان میلیون ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

او اضافه کرد: کیفیت خدمات به زائران از مبدا تا مقصد باید افزایش یابد و خدماتی که در مشهد مقدس به زائران ارائه می گردد باید با سایر نقاط کشور متفاوت باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به این که روزانه بیش از 250 پرواز در مشهد انجام می گردد، توضیح داد: در راستای جذب زائر و گردشگر خارجی، پرواز باکو - مشهد، حیدرآباد - مشهد و همچنین مشهد به دوشنبه و بیشکک به زودی برقرار خواهد شد.

او اضافه کرد: تشکل های گردشگری خراسان رضوی آماده همکاری در زمینه جذب گردشگر، افزایش پروازهای داخلی و خارجی، سامان دهی گردشگران سلامت و افزایش خدمت سانی به زائران و گردشگران است.

همچنین محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در این نشست به افزایش خدمات رفاهی، زیباسازی و تسهیل سفر برای زائران تاکید نمود و ادامه داد: برنامه ریزی برای ایجاد ترمینال خارجی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و زائران خارجی و ایجاد باند سوم فرودگاه مشهد در دستور کار است.

در این نشست تعدادی از مدیران تشکل های گردشگری خراسان رضوی حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 492

به "کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید