کیانی: طرفدار تراکتور هستم و ترس ندارم

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران ورزشی: بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هر کجا هم نشستم راحت گفته ام طرفدار تراکتور هستم و هیچ ترسی از گفتن این موضوع ندارم.

کیانی: طرفدار تراکتور هستم و ترس ندارم

به گزراش خبرنگاران ورزشی، مهدی کیانی پس از شکست تیم مس رفسنجان مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار کرد: تیم خوبی هستیم آن هم با در اختیار داشتن بازیکنان توانمند و کادرفنی خوب، واقعأ مجموعه خیلی خوبی هستیم. به نظرم در سالیان آینده مس رفسنجان قادر خواهد بود تا از جمله بهترین باشگاه های ایران باشد و امیدوارم همین فرایند را ادامه هند.

وی درباره اینکه آیا از شرایط خودش راضی است یا خیر، گفت: من مصدومیت کوچکی داشتم و این هم طبیعی است. البته آهسته آهسته در حال رسیدن به فرم خوب هستم. امیدوارم بتوانم هر چند دقیقه ای که بازی به من می رسد به تیمم کمک کنم. از لحاظ کمر دچار مشکل بودم که خداراشکر شرایطم رو به بهبودی است. موفقیت تیم به هر مسئله دیگری ارجحیت دارد.

بازیکن تیم مس رفسنجان درباره شرایط تیم تراکتور هم اینطور گفت: خیلی ناراحت هستم از این اتفاق زیرا حدود 11 تا 12 سال در تبریز زندگی کردم و خودم را یک تراکتوری می دانم. هر کجا هم نشستم راحت گفته ام هوادار تراکتور هستم و هیچ ترسی از گفتن این موضوع ندارم. ولی واقعا تراکتور با این همه هواداری که دارد جایگاه آنها اینجا جدول نیست و می توانند خیلی بهتر باشد. امیدوارم مسئولان فکری به این هواداران کنند زیرا در سرما و گرم تیم خود را خوب حمایت می کنند. به نظرم شان شخصیت اینجا نیست. ان شاءالله با مدیریتی که مدیران شهر تبریز دارند آنها کمک کنند و دست به دست هم دهند تا تراکتور را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانند.

وی درباره اینکه خیلی از مسائل تراکتور مربوط به مدیریتی زنوزی است اینطور گفت: زمانی که زنوزی این تیم را تحویل گرفت از مجموعه آنها جدا شدم. در یکسری جاها اشخاص با او موافق هستند و یکسری هم مخالف هستند. به نظر خودم به عنوان یک هوادار نباید تمام تقصیرات را گردن زنوزی بیاندازیم. زیرا کسی که می آید از جیب خودش هزینه می کند آدم باید منطقی باشد و این موارد را هم در نظر بگیرد. به نظرم زنوزی به تراکتور ظلم نکرد بلکه اطرافیانی که به فکر منفعت خودشان هستند به تراکتور ضربه زدند. اگر در آن باشگاه دلسوز باشد شک نکنید تراکتور به روزهای خوب خود بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع: رکنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2133

به "کیانی: طرفدار تراکتور هستم و ترس ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: طرفدار تراکتور هستم و ترس ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید