کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک

به گزارش مجله کارنیکان، رییس پلیس گمرک پلیس امنیت مالی ناجا از کشف 135 تن نهاده دامی فاسد غیرقابل مصرف و دستگیری 6 متهم در شمالغرب کشور خبرداد.

کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارشناسان مستقر در مرکز پایش پلیس گمرک ناجا با آنالیز های اسنادی محموله های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به چندین تریلر حامل ذرت دامی ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه مقصد تمامی محموله ها، استان آذربایجان غربی بود، موضوع با پلیس امنیت مالی مستقر در استان های راستا حرکت محموله ها هماهنگ و پس از شناسایی خودرو ها به صورت لحظه ای تردد محموله ها استعلام و راهنمایی عملیاتی انجام و در نهایت همکاران پلیس امنیت مالی استان های مذکور چهار دستگاه تریلر را در استان زنجان و دو دستگاه تریلر را در استان اردبیل برای آنالیز بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس گمرک پلیس امنیت مالی ناجا توضیح داد: در آنالیز اولیه توسط همکاران معین شد تمامی ذرت های دامی فاسد، کپک زده و غیرقابل مصرف برای دام هستند که پس از تایید کارشناسان جهاد کشاورزی محموله ها به مقدار 135 تن توقیف و به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله های مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این پرونده شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس گمرک پلیس امنیت مالی ناجا در سرانجام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس از آنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مالی غیرمجاز موضوع را به وسیله فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا با پشتیبانی هم با برطرف موانع به فراوری داخل یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1676

به "کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید