کانادا برای افزایش جمعیت و بهبود اقتصاد خود به مهاجران نیاز دارد

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز نظرسنجی تازه مؤسسه Environics حاکی از آن است که با وجود همه گیری کرونا، اکثریت کانادایی ها همچنان دیدگاه مثبتی در مورد مهاجرت دارند. آنها معتقدند مهاجران برای اقتصاد کانادا و حفظ جمعیت کشور مهم هستند.

کانادا برای افزایش جمعیت و بهبود اقتصاد خود به مهاجران نیاز دارد

مؤسسه Environics از روز 7 تا 23 سپتامبر 2021 با 2000 کانادایی مصاحبه تلفنی انجام داد تا دیدگاه آنها در مورد مهاجران و پناهندگان را طی سال گذشته ارزیابی کند. نتایج به دست آمده نشان می دهد دیدگاه کانادایی ها در مورد مهاجرت طی 12 ماه گذشته تغییر چندانی نداشته است.

این گزارش زمانی ارائه شده که کانادا در حال پشت سر گذراندن بحران ناشی از همه گیری کرونا بوده، و مهاجرت تا حد زیادی کاهش یافته است. بنابراین، اهداف این نظرسنجی تا حدی در راستای درک این موضوع بود که چالش های کووید19 چه اندازه بر تمایل کانادایی ها به پذیرش مهاجران تأثیر گذاشته است.

بیش از نیمی (57 درصد) از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند اظهار داشتند که کانادا برای افزایش جمعیت خود به مهاجران بیشتری نیاز دارد؛ در حالی که 37 درصد مخالف هستند و 6 درصد نظر مشخصی در این مورد ندارند. این نتایج اساساً مشابه سال 2020 است.

اکثریت قریب به اتفاق کانادایی ها (80 درصد) موافق هستند که مهاجرت از نظر اقتصادی تأثیر مثبتی دارد. به علاوه، 76 درصد موافقند که دولت باید مشاغل بیشتری را برای نیروی کار خارجی در نظر بگیرد.

به طور کلی، پذیرش مهاجران و پناهندگان در میان کانادایی ها کماکان ادامه دارد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1987

به "کانادا برای افزایش جمعیت و بهبود اقتصاد خود به مهاجران نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا برای افزایش جمعیت و بهبود اقتصاد خود به مهاجران نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید