پیولی: مشکل ما کمبود عزم و اراده بود، آینده من اهمیتی ندارد

به گزارش مجله کارنیکان، استفانو پیولی رعایت نکردن بعضی جزئیات را عامل شکست تیمش دانست.

پیولی: مشکل ما کمبود عزم و اراده بود، آینده من اهمیتی ندارد

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی پس از شکست خانگی 2 - یک تیمش مقابل جنوا در هفته جاری رقابت های سری A ایتالیا از بعضی نقاط ضعف روسونری سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت: به طور واضح بازی کردن بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد. این برای تمام تیم ها صدق می نماید و برای میزبان بیشتر ضرر دارد. شانس داشتیم تا کیفیت خودمان را نشان دهیم. قدرت لازم را داشتیم تا با وجود تمام مسائل پیروز شویم اما شکست خوردیم و مقصر اصلی خودمان هستیم. وقتی کمپ تمرین را ترک کردیم تا برای حضور در ورزشگاه سوار اتوبوس شویم، بازی پارما-اسپال هنوز برگزار نشده بود و نمی دانستیم قرار است بازی ها برگزار گردد یا خیر. به طور واضح چنین موقعیتی به تیم ها یاری نمی نماید اما حریف هم همین شرایط را داشت. بنابراین باز هم باید بگویم این مسائل نباید بهانه ما باشد. در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری سری A افرادی هستند که خیلی بهتر از من می توانند تصمیم بگیرند.

او درباره حواشی اخیر میلان اضافه نمود: ما دنبال بهانه یا توجیه شکست نیستیم. نه بازی پشت درهای بسته و نه مسائل داخلی باشگاه، هیچ کدام باعث باخت ما نبودند. باید در لحظات خاصی از بازی، انگیزه بیشتری نشان می دادیم. نمی توانم بگویم خوب بازی نکردیم اما از 22 شوت، تنها 2 شوت درون چارچوب بود. مایلم در لحظات مهم بازی انگیزه بیشتری داشته باشیم. با اشتباهاتمان 2 گل خوردیم. وقتی با وجود رجحان عددی در محوطه جریمه گل بخورید، نگرش و رویکرد شما مشکل دارد.

پیولی توضیح داد: هیچ بهانه ای نداریم. باید بسیار بهتر از این کار کنیم. بیشتر دقایق بازی را در زمین حریف بودیم و 22 شوت داشتیم. پس سخت است بگوییم خوب بازی نکردیم. مشکل ما نه تکنیکی یا تاکتیکی بلکه کمبود عزم و اراده بود. موقعیتی عالی داشتیم تا ثابت کنیم قوی هستیم و می توانیم موانع را پشت سر بگذاریم اما حریف هم موقعیت سورئالی داشت. ما در دقایق مهم بازی عزم و اراده لازم را نداشتیم و این ربطی به بازی پشت درهای بسته یا هرج و مرج درون باشگاه ندارد.

او در انتها گفت: مصاحبه بوبان پس از اخراجش را خواندم اما مجبور هستم روی کارم تمرکز کنم. نگران آینده خودم نیستم. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. این بخشی از شغل ماست. میلان باشگاه ارزشمندی است و ما باید به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم. تصمیم به عهده من نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 778

به "پیولی: مشکل ما کمبود عزم و اراده بود، آینده من اهمیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: مشکل ما کمبود عزم و اراده بود، آینده من اهمیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید