تور ارزان ایتالیا: اینتر 1 ، میلان 2؛ کامبک دیدنی روسونری با درخشش ژیرو

به گزارش مجله کارنیکان، خبرگزاری خبرنگاران- در یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا و ایتالیا دو تیم اینتر و میلان در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات نهایتا با نتیجه 2-1 به سود شاگردان استفانو پیولی سرانجام یافت.

تور ارزان ایتالیا: اینتر 1 ، میلان 2؛ کامبک دیدنی روسونری با درخشش ژیرو

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، میلان با یک بازگشت دیدنی کورس قهرمانی سری آ را داغ نگه داشت، تعویض های اینزاگی جریان بازی را به سود حریف تغییر داد و اولیویه ژیرو ماندگارترین بازی خود با پیراهن میلان را تجربه کرد.

توضیح گل ها؛

اینتر 1-0 میلان؛ ایوان پریشیچ (38): کرنر دقیق هاکان روی پای پریشیچ نشست و وینگر کروات با یک ضربه باکیفیت، اینتر را پیش انداخت.

اینتر 1-1 میلان؛ اولیویه ژیرو (75): حرکت روی توپگیری خود ژیرو شروع شد، تونالی توپ را انتقال داد، براهیم دیاز شوت زد و توپ پس از برخورد به باستونی و با اثر گذاری ژیرو مقابل دروازه خالی، به گل تساوی روسونری تبدیل شد.

اینتر 1-2 میلان؛ اولیویه ژیرو (79): کالابریا توپ را داخل محوطه جریمه به ژیرو رساند، مهاجم فرانسوی با یک چرخش و ضربه دیدنی، گل دوم را به ثمر رساند.

اینتر کار را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 به وسیله دامفرایز پیروز شد به گل نیز دست پیدا کند اما تعیین شد که پیش از به ثمر رسیدن این گل ایوان پریشیچ در موقعیت آفساید قرار داشته است. یک دقیقه بعد اینتر این باز هم می توانست به وسیله مارسلو بروزوویچ به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از تغییر راستا با واکنش فوق العاده مایک مانینان همراه شد.

در دقیقه 26 باز هم اینتر می توانست دروازه میلان را باز کند اما این بار ضربه نیکولو بارلا با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا روسونری باز هم شانس آورده باشد. در دقیقه 27 باز هم اینتر تا آستانه به ثمر رساندن گل اول پیش رفت اما اینبار نیز مایک مانیان سد راه بزرگ دنزل دومفرایز بود و اجازه نداد ستاره اینتر در مصافی تک به تک تک دروازه اش را باز کند.

در دقیقه 38 بالاخره قفل دروازه میلان شکسته شد. ارسال کرنر هاکان چالهان اوغلو با ضربه والی ایوان پریشیچ همراه شد تا شاگردان سیمونه اینزاگی با پیروزی یک گله راهی رختکن شوند. نیمه دوم کاملاً متعادل پیگیری شد و دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که البته هیچ کدام از آنها زهر خاصی نداشت؛ شرایطی البته بیشتر به سود شاگردان سیمونه اینزاگی بود.

اما نهایتا در دقیقه 75 کنترل کار از دست اینتر در رفت و میلان توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس توپ در مقابل دروازه خالی به اولیویه ژیرو رسید و این بازیکن نیز به راحتی گلزنی کرد تا نتیجه 1-1 گردد. در کمال تعجب چند دقیقه بعد این میلان بود که توانست گل فزونی را به ثمر برساند. چرخش فوق العاده زیبای اولیویه ژیرو و ضربه تمام کننده این بازیکن باعث شد نتیجه 2-1 گردد. در ادامه بازی نیز اینتر هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست گل تساوی را به ثمر رساند تا میلان سه امتیاز حساس و مهم را کسب نموده باشد و به کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بازگردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2086

به "تور ارزان ایتالیا: اینتر 1 ، میلان 2؛ کامبک دیدنی روسونری با درخشش ژیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: اینتر 1 ، میلان 2؛ کامبک دیدنی روسونری با درخشش ژیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید