پیشنهاد تماشای سریال: سریال سرقت عظیم یا The Great Heist

به گزارش مجله کارنیکان، دوستانی که در خماری سریال Money Heist هستند، شاید از این پستم شادمان بشوند، چون در این پست می خواهم یک سریال را که موضوع تا حدی مشابه دارد، به شما معرفی کنم، این سریال البته برخلاف سریال Money Heist تخیلی نیست و داستانش در خصوص سرقت 24 میلیون پزو معادل 33 میلیون دلار در سال 1994 از بانک مرکزی کلمبیا است. سریال در خصوص خود سرقت و نیز حوادث بعدی آن است.

پیشنهاد تماشای سریال: سریال سرقت عظیم یا The Great Heist

سریال کلمبیایی The Great Heist یک مینی سریال 6 قسمتی است که توسط پابلو گونزالز و کامیلو پرینس تهیه شده و توسط نتفلیکس پخش می گردد.

در این سریال می بینیم که جواهرسازی ورشکسته ای به نام چاپو با چند خلافکار که از قبل آشنا بوده و نیز پلیس های فاسد همدست می گردد. در داستان واقعی البته با یک گروه 26 نفره سر و کرا داریم.

سرقت قرن در 16 و 17 اکتبر سال 1994 رخ داد. نقشه کار از چند ماه پیش تر طرح ریزی شده بود. آنها در خصوص سیستم امنیتی بانک تحقیق مفصلی کردند. آنها ماشین جوشکاری پیشرفته ای از کانادا تهیه کردند و 3 نفر کاربلد از بوگوتا پیدا کردند تا بتوانند به بانک نفوذ فیزیکی نمایند.

در این سرقت هیچ اسلحه ای استفاده نشد و کسی کشته نشد و از وسایل پیشرفته ارتباطی یا ابزارهای هک کنونی هم استفاده نشد. یعنی ما با یک سرقت کلاسیک قرن بیستمی روبرو بودیم.

سریال مسلما آن شخصیت های متنوع و جالب تخیلی Money Heist و چرخش های داستانی آن را ندارد. اما در کلاس خودش، سرگرم نماینده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1217

به "پیشنهاد تماشای سریال: سریال سرقت عظیم یا The Great Heist" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تماشای سریال: سریال سرقت عظیم یا The Great Heist"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید