پرواز مستقیم به مسقط از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ، نخستین پرواز مستقیم به عمان

به گزارش مجله کارنیکان، مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: این پرواز با 160 مسافر به وسیله شرکت هواپیمایی تابان به منظور توسعه گردشگری و حضور فعالان مالی دو کشور ایران - عمان شنبه های هر هفته برای اولین بار در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می گردد.

پرواز مستقیم به مسقط از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ، نخستین پرواز مستقیم به عمان

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

حسن امجدی با اشاره به برقراری هفت پرواز خارجی در این فرودگاه گفت: استانبول، دبی، دوحه، نجف، کویت، بغداد و مسقط راستا های خارجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی هستند.

مسوول تور پروازی اصفهان به مسقط با اشاره به اینکه پیش از این اصفهانی ها برای سفر به عمان مجبور بودند به تهران یا شیراز سفر نمایند گفت: شرکت سیاحتی -گردشگری بعثت اصفهان متولی برقراری این پرواز در استان است و مردم می توانند به وسیله دفاتر هواپیمایی برای دریافت بلیط پرواز مقسط اقدام نمایند.

مصطفی فنایی اضافه کرد: برای رفاه حال شهروندان اصفهانی قیمت پروازی این سفر از تهران و شیراز پایین تر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت و توسعه گردشگری و مالی اصفهان و عمان از دیگر ویژگی های این پرواز است گفت: عمان به عنوان مرکز ثقل فعالیت های مالی ایران در نظر گرفته شده و پایگاهی برای عرضه و معرفی محصولات و خدمات ایرانی به حساب می آید.

منبع: چمدان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 504

به "پرواز مستقیم به مسقط از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ، نخستین پرواز مستقیم به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز مستقیم به مسقط از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ، نخستین پرواز مستقیم به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید