واکنش ها به گل سریع طارمی به یوونتوس، مهدی جای رونالدو را گرفت!

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، در مرحله حذفی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز تیم فوتبال پورتو پرتغال به مصاف تیم یوونتوس رفت که این ملاقات با رجحان 2 بر یک تیم پرتغالی به سرانجام رسید.

واکنش ها به گل سریع طارمی به یوونتوس، مهدی جای رونالدو را گرفت!

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران که درخشش خیره کننده ای در تیم پورتو داشته است در این ملاقات هم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در همان دقایق اول بازی روی هوشیاری و سماجتی که داشت از اشتباه مدافع و دروازه بان حریف نهایت استفاده را برد و دروازه یوونتوس را باز کرد.

در ادامه این بازی تیم پورتو توسط مارگا در دقیقه 46 به گل دوم دست پیدا کرد اما در دقیقه 82 توسط کیه زا یکی از گل ها را دریافت کرد. با این حال تیم پرتغالی در پایان این ملاقات را با فزونی 2 بر یک به پایان رساند.

به دنبال گلزنی مهدی طارمی به تیم یاران رونالدو واکنش هایی از سوی رسانه های مختلف صورت گرفت.

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به گلزنی طارمی در دقایق ابتدایی بازی با یوونتوس به زبان فارسی نوشت: به نام خدا، توی دروازه.

توئیتر رسمی لیگ قهرمانان اروپا هم که پیش از بازی تصویر رونالدو را منتشر نموده بود در پایان نیمه اول و پس از گلزنی طارمی تصویری از مهاجم ایرانی پورتو را جایگزین فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس کرد.

گل مهدی طارمی بعد از گل آلابا، سریع ترین گلی بود که یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دریافت نموده است. این گل را داوید آلبا در سال 2013 و مرحله یک چهارم نهایی مسابقات در ثانیه 24 وارد دروازه یوونتوس نموده بود.

سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را روی ماکای با پیراهن بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2007 وارد دروازه رئال مادرید نموده بود. این گل در ثانیه 10 به ثمر رسیده بود.

البته تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوتان تیم ملی هم در پست هایی این موفقیت را به مهدی طارمی تبریک گفتند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و… از جمله این نفرات بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1627

به "واکنش ها به گل سریع طارمی به یوونتوس، مهدی جای رونالدو را گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به گل سریع طارمی به یوونتوس، مهدی جای رونالدو را گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید