واتساپ از توسعه طرح اشتراکی نو برای کاربران واتساپ بیزینس اطلاع داد

به گزارش مجله کارنیکان، پلتفرم محبوب واتساپ پس از معرفی قابلیت های کاربردی مختلف طی هفته ها و ماه های اخیر، این بار به سراغ نسخه تجاری پیغام رسان خود رفته و روی طرح اشتراک جدیدی برای کاربران واتساپ بیزینس کار می نماید. به گزارش افشاگر معروف اطلاعات و قابلیت های واتساپ یعنی WABetaInfo، واتساپ در حال توسعه طرح اشتراکی پولی جدیدی است که این طرح در واقع قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه برای کاربران واتساپ بیزنس را با پشتیبانی از 10 دستگاه فراهم می نماید.

واتساپ از توسعه طرح اشتراکی نو برای کاربران واتساپ بیزینس اطلاع داد

به گزارش WABetaInfo، واتساپ در حال حال کار روی یک رابط تازه برای بخش Linked Device است که تنها برای کاربران واتساپ بیزنس پیشرفته است. در این بخش و رابط کاربری تازهش، شرح کاملا متفاوتی برای قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه ارائه شده و مدیران این شرکت معتقدند که کاربران می توانند چندین دیوایس خود را به یک حساب کاربری متصل نمایند تا بدین ترتیب، افراد مختلفی از یک کسب وکار در یک چت با حساب مشتریان خود تبادل نظر نمایند.

نکته جالب این طرح اشتراکی اینجاست که اگر برای مثال دیوایس اصلی شما به اینترنت متصل نباشد، باز هم قابلیت Linked Device در دسترس شماست. بعلاوه شما می توانید در این طرح از دیوایس های مختلفی نظیر تبلت و لپ تاپ خود بهره ببرید. باید خاطر نشان کنیم افرادی که این طرح تازه را خریداری نموده باشند، می توانند حداکثر 10 دیوایس را به حساب کاربری خود متصل نمایند. اما این در حالی است که در نسخه فعلی واتساپ کاربران تنها می توانند با حداکثر 4 دیوایس از این قابلیت بهره ببرند.

در خصوص جزئیات این طرح اطلاعات زیادی در دسترس نیست و امیدواریم در آینده اطلاعاتی نظیر هزینه حق اشتراک و… در اختیار ما قرار بگیرد. باز هم تأکید می کنیم که این طرح تنها برای کاربران واتساپ بیزنس در دسترس خواهد بود و برای کاربران معمولی هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و همچنان قادر خواهند بود که به صورت رایگان از پیغام رسان بهره ببرند. در آخرین های گزارش های منتشر شده به این موضوع اشاره شده که این پیغام رسان هم اکنون در گوگل پلی بیش از 5 میلیارد بار دانلود شده که با این وجود می توان آن را به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن پیغام رسان در دنیا به شمار آورد. این اپلیکیشن از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد تا به امروز قابلیت های بسیار خوب و کاربردی را دریافت نموده است و به نظر هم نمی رسد به این زودی ها فرایند دریافت قابلیت های تازه را متوقف کند.

اخیراً در گزارشی به این موضوع پرداخته شد که واتساپ روی ابزار تازه طراحی و نقاشی خود کار می نماید. این پیغام رسان در حال حاضر ابزارهای طراحی خوبی را برای ویرایش عکس در خود گنجانده که به روزرسانی تازه این مقوله را توسعه خواهد داد. این ابزار تازه طراحی به کاربران این اجازه را می دهد تا روی عکس ها به صورتی دستی بنویسند و یا یادداشت های شخصی خود را در حاشیه عکس ها قرار دهند. در گذشته کاربران واتساپ تنها به یک مداد برای ویرایش عکس های خود دسترسی داشتند، اما تصاویر منتشر شده WABetaInfo خبر از سه ابزار طراحی می دهد که با یک ابزار تارنماینده عکس به کاربران واتساپ ارائه خواهد شد.

بعلاوه در تازهترین خبرهای منتشر شده در خصوص قابلیت های این پیغام رسان آمده که واتساپ روی قابلیت تازهی که به صورت یک تب اختصاصی به نام Communities ارائه خواهد شد کار می نماید. این قابلیت به صورت تب اختصاصی در قسمت سمت چپ صفحه چت به جای آیکون دوربین قرار خواهد گرفت. تب Communities به کاربران واتساپ این اجازه را می دهد تا گروه های تازهی بسازند و بسیار آسان تر از قبل به این گروه ها دسترسی داشته باشند. باید خاطر نشان کنیم که هنوز فرق بین این گروه های این تب و گروه های عادی واتساپ معین نشده، اما گفته می گردد که تب Communities با ویژگی های تازهی که در اختیار مدیران گروه قرار می دهد، زمینه ای فراهم می نماید تا مدیران بتوانند کنترل بهتری روی گروه خود داشته باشند.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2157

به "واتساپ از توسعه طرح اشتراکی نو برای کاربران واتساپ بیزینس اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ از توسعه طرح اشتراکی نو برای کاربران واتساپ بیزینس اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید