همکاری اپل با شرکت های Foxconn و New Nikko برای تولید گوشی تاشو

به گزارش مجله کارنیکان، اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد اپل با شرکت های Foxconn و New Nikko برای تولید گوشی همکاری خواهد کرد.

همکاری اپل با شرکت های Foxconn و New Nikko برای تولید گوشی تاشو

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،حدود دو سال است که سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو را وارد بازار کرده و خود را عرضه کننده اولین گوشی از این سری معرفی کرده است. از زمان عرضه گوشی تاشوی سامسونگ شایعاتی درباره ساخت یک گوشی تاشو توسط اپل در فضای مجازی منتشر شد و از همان موقع تا به امروز طرح های اولیه زیادی از گوشی تاشو اپل نمایش داده شده است. با گذشت زمان یقینا به زمان عرضه گوشی تاشوی اپل نزدیک می شویم اما نباید انتظار داشت که این گوشی در سال جاری یا حتی دو سال بعد وارد بازار شود.

آخرین شایعات نشان می دهد اپل در حال آزمایش طرح های جدیدی برای گوشی های تاشو خود بوده و قصد دارد با آزمایش گوشی هایی که به صورت عمودی یا افقی باز و بسته می شوند ایرادات موجود را شناسایی و یک گوشی با ایرادات بسیار پایین را وارد بازار کند. برخی از منابع نیز اعلام کردند که اپل در حال آزمایش دو نوع گوشی تاشو است که اولین آن ها احتمالا یک گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر افقی مانند Surface Duo و دیگری یک گوشی با نمایشگر افقی مانند گوشی Galaxy Z Flip خواهد بود.

احتمال استفاده از فناوری microLED در گوشی تاشو اپل

بر اساس اطلاعات موجود ظاهرا غول فناوری آمریکایی در حال ارزیابی برای استفاده از نمایشگر OLED یا micro LED برای دستگاه تاشو خود است و این شرکت برای تصمیمی گیری مناسب در حال رایزنی با شرکت های تامین کننده قطعات خود یعنی Foxconn و New Nikko است.

علاوه بر این برخی شایعات وجود دارد که اعلام می کند سامسونگ قرار است تامین کننده فناوری نمایشگرهای شرکت اپل باشد و لولاهای موجود در این گوشی ها را نیز New Nikko تامین خواهد کرد. گفتنی است؛ شرکت Foxconn نیز احتمالا مسئولیت مونتاژ این گوشی پیشرفته را بر عهده خواهد داشت؛ با این حال باید منتظر بود و دید اپل چه زمانی اولین گوشی تاشو خود را وارد بازار خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1348

به "همکاری اپل با شرکت های Foxconn و New Nikko برای تولید گوشی تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اپل با شرکت های Foxconn و New Nikko برای تولید گوشی تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید