این گوشی شیائومی رکوردها را جابه جا کرد!

به گزارش مجله کارنیکان، آی تی رسانه نوشت: لی جون؛ بنیان گذار شیائومی با حضور در شبکه اجتماعی Weibo پیرامون رویکرد کارآفرینی خود طی مدت 30 سال گذشته، منظره آینده شیائومی، خودروهای ساخت این شرکت و موفقیت سری پرچمدار شیائومی 14 صحبت کرد.

این گوشی شیائومی رکوردها را جابه جا کرد!

حجم فروش سری شیائومی 14 به سرعت از مرز 1 میلیون دستگاه فراتر رفت. فروش این گوشی ها ظرف مدت 5 دقیقه پس از عرضه آنها بالغ بر 6 برابر فروش سری شیائومی 13 در روز نخستین روز عرضه بود. این پدیده به شکلی مثبت موجب شگفت زدگی مدیریت شرکت شده است.

عکس | مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

آقای لی ضمن توضیحاتی اعلام کرد: شما در یک نقطه زمانی خاص پیش از عرضه شیائومی 14 متوجه شدید که این سری پیروز خواهد بود. در این میان برداشت من این بود که شیائومی 14 در مقایسه با شیائومی 13 فروش بهتری را تجربه خواهد نمود؛ اما فزونی فروش در این حد و میزان، فراتر از انتظارات من بود.

وی در ادامه اضافه کرد: تعداد بازخوردهای مثبت در میان کاربران پلتفرم تجارت الکترونیکی طی اولین ماه عرضه، نخستین معیار اصلی ما به شمار می رود. نرخ نظرات مثبت در این لیست طی نخستین ماه عرضه بایستی برابر با 99 درصد باشد. این موضوع بدان معناست که از هر 100 خریدار، 99 نفر آنها بایستی از محصول راضی باشند. در واقع ما طی مدت 2 سال گذشته 6 سری مختلف از گوشی های هوشمند را به بازار عرضه نموده ایم. ما همیشه روی تبلیغات شفاهی تمرکز داریم. هنگامی که 5 دسته قبلی به نرخ رضایتمندی 99 درصدی دست یافتند؛ هنوز هیچ گونه تغییر کیفی در فروش مشاهده نشد. اما محبوبیت سری شیائومی 14 رشد ناگهانی بسیار زیادی را تجربه نموده است. انتشار سیستم عامل HyperOS از سوی شیائومی نیز در این پیروزیت تاثیرگذار بوده است.

بر اساس اعلام موسسه BCI، کمپانی شیائومی در ماه نوامبر 2023 با کسب سهم 18.3 درصدی از بازار چین، لقب دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد. تعداد دستگاه های فعال سازی شده به وسیله شیائومی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 44.1 درصد افزایش یافته و به رقم 5.243 میلیون واحد رسیده است.

افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!

هواوی می گوید جوانان عاشق این موبایل می شوند!/ فیلم

ایرپاد تازه اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2392

به "این گوشی شیائومی رکوردها را جابه جا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی شیائومی رکوردها را جابه جا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید