هروی: امیدوارم قهرمانی خود در مرحله نخست کاراته وان ترکیه را تکرار کنیم، وزیر رفاه نگاه و محبت ویژه ای به تیم ملی دارد

به گزارش مجله کارنیکان، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: ترکیه در سال 2019 میزبان دومین مرحله مسابقات کاراته وان سری A خواهد بود و امیدوارم مانند مرحله نخست در اتریش قهرمانی خود را تکرار کنیم.

هروی: امیدوارم قهرمانی خود در مرحله نخست کاراته وان ترکیه را تکرار کنیم، وزیر رفاه نگاه و محبت ویژه ای به تیم ملی دارد

شهرام هروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیم ملی کاراته جهت حضور در مسابقات کاراته وان ترکیه گفت: خدا را شکر بچه ها در شرایط خوبی قرار دارند. با توجه به حضور ملی پوشان تیم امید در کنار تیم، این اردو شرایط ویژه ای داشت. انگیزه و نشاط بچه های تیم امید برای ما نیز خوب بود.

وی در مورد مسابقات کاراته وان ترکیه مطرح نمود: ترکیه در سال 2019 میزبان دومین مرحله مسابقات کاراته وان سری A خواهد بود و امیدوارم مانند مرحله نخست در اتریش قهرمانی خود را تکرار کنیم. تیم ملی در مسابقات مرحله نخست عملکرد مناسبی داشت و امیدوارم در این مرحله نیز روند خوب خود را تداوم ببخشیم. با توجه به محاسبه امتیازات این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک، حتی حضور و ثبت نام نیز در این مسابقات برای بازیکنان ما امتیاز خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید نمود: حضور 1822 کاراته کا از 101 کشور دنیا در مسابقات ترکیه باعث خواهد شد از لحاظ کیفیت و کمیت شاهد مسابقات خوبی باشیم. فکر نمی کنم تا به حال هیچ کدام از مراحل لیگ دنیای سری A با این تعداد شرکت کننده برگزار شده باشد و همین مسئله موجب برگزاری رقابت ها سخت خواهد داشت.

هروی در مورد حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمرینات روز گذشته(سه شنبه) ملی پوشان گفت: حدود 20 روز گذشته با دعوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملی پوشان کاراته با ایشان دیدار کردند و روز گذشته نیز مجددا با حضور در تمرینات نسبت به تیم ملی کاراته محبت داشتند.من و سعید حسنی پور از کارمندان سازمان تامین اجتماعی هستیم و بازیکنان نیز از بیمه شدگان خانواده بزرگ این سازمان هستند که همین موضوع باعث نگاه ویژه شخص وزیر به کاراته شده است.

وی اعلام نمود: شریعتمداری تیم ملی کاراته را متعلق به خود می داند و پیگیر امور تیم است و تمام کوشش خود را نیز برای ارائه بهترین عملکرد ملی پوشان در مسابقات کسب سهمیه المپیک انجام می دهد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه ای است که از لحاظ اقتصادی و کاری به اندازه شش وزارتخانه است، اما با این تمام حرف ها و گرفتاری شخص وزیر نسبت به تیم کاراته دغدغه ذهنی دارد و حواسش به تیم هم خانواده خود است.

سرمربی تیم ملی کاراته در سرانجام گفت: امیدوارم با عملکرد مناسب جواب محبت های شریعتمداری، مجموعه وزارت کار و بیمه شدگان تامین اجتماعی را به خوبی بدهیم. به نوبه خود نیز از ایشان و از سرپرست تامین اجتماعی تشکر می کنم که در طی این سال ها که توانستم برای تیم ملی مفید باشم، امنیت شغلی من را تامین کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 113

به "هروی: امیدوارم قهرمانی خود در مرحله نخست کاراته وان ترکیه را تکرار کنیم، وزیر رفاه نگاه و محبت ویژه ای به تیم ملی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: امیدوارم قهرمانی خود در مرحله نخست کاراته وان ترکیه را تکرار کنیم، وزیر رفاه نگاه و محبت ویژه ای به تیم ملی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید