نخستین تصاویر و تیزر رسمی اولین گوشی تاشو ویوو

به گزارش مجله کارنیکان، کمتر از دو هفته به معرفی اولین گوشی تاشو شرکت ویوو یعنی Vivo X Fold به جای مانده است که اکنون این سازنده چینی برای اولین بار چند تصویر به همراه یک تیزر رسمی از این دستگاه را برای اولین بار منتشر نموده که می تواند طراحی نهایی این گوشی را پیش از عرضه آشکار نماید.

نخستین تصاویر و تیزر رسمی اولین گوشی تاشو ویوو

به گزارش خبرنگاران، گوشی هوشمند تاشو Vivo X Fold قرار است به طور رسمی در تاریخ دوشنبه 11 آوریل (22 فروردین ماه) به عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت معرفی گردد. شرکت سازنده پیش از این نیز اطلاعات مختلفی درباره این گوشی را در وبسایت رسمی خود منتشر نموده بود که بسیار از مشخصات کلیدی این دستگاه را برای ما آشکار می ساخت. بعلاوه تصاویر رندر متعددی نیز از Vivo X Fold در فضای اینترنت نهاده شد تا طراحی این دستگاه نیز تا حدودی آشکار گردد، اما اخیرا ما نه تنها تصاویر رندر بلکه یک تیزر ویدئویی رسمی از این اولین گوشی تاشو ویوو در اختیار داریم که انتها می تواند ما را با چهره واقعی و نهایی این اولین گوشی تاشو ویوو آشنا سازد.

تصاویر رسمی ویوو ایکس فولد نشان می دهد که این گوشی مانند سایر گوشی های هوشمند تاشو موجود در بازار، از طراحی تاشو به سمت داخل برخوردار است. قسمت جلویی دستگاه دارای صفحه نمایش سوراخ پانچ با لبه منحنی است. پوسته پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین مستطیلی با یک واحد دوربین چهارگانه و یک فلش LED در داخل آن است. لبه سمت راست Vivo X Fold دکمه ای دارد که شبیه یک اسلاید هشدار است. لبه دیگر دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. با باز کردن دستگاه، صفحه نمایش تاشو بزرگ آن با طراحی سوراخ پانچ آشکار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، ویوو تأیید نموده است که گوشی هوشمند Vivo X Fold به صفحه نمایش تاشو AMOLED E5 مجهز شده است که وضوح +2K و نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد. نکته جالب توجه در مورد این گوشی تاشو این است که دستگاه مجهز به نوعی لولا موسوم به بال شناور با درجه کیفی هوافضا است و نمایشگر بیرونی و داخلی، هر دو مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای هستند. این دستگاه علاوه بر این از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد.

شایعات در مورد ویوو ایکس فولد نشان می دهد که این دستگاه از نمایشگر 6.53 اینچی 120 هرتزی FHD+ OLED در جلو بهره می برد. گفته می گردد تنظیمات دوربین پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و دوربین تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی است. انتظار می رود این گوشی یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که ممکن است از شارژ سریع 120 واتی یا 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد احتمالا با دو پیکربندی 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. بعلاوه گفته می گردد شرکت ویوو میخواهد اولین گوشی تاشو خود را در رنگ های آبی، سرمه ای و نارنجی در چین عرضه کند. حضور این گوشی در بازار های جهانی نیز هنوز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و اگر قرار باشد سرنوشت دیگر گوشی های تاشو چینی را دنبال کند، نباید منتظر عرضه آن در دیگر بازار های بین المللی بود.

منبع: gizmochina

نوشته: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2139

به "نخستین تصاویر و تیزر رسمی اولین گوشی تاشو ویوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر و تیزر رسمی اولین گوشی تاشو ویوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید