مساعدت منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه هلال احمر ماکو

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس جمعیت هلال احمر ماکو از مساعدت 2 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی برای درمانگاه هلال احمر شهرستان ماکو اطلاع داد.

مساعدت منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه هلال احمر ماکو

سجاد اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه یک میلیارد و 250 میلیون ریال سال گذشته توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برای تجهیز این درمانگاه اختصاص یافته بود، افزود: سال جاری نیز با اختصاص حدود 700 میلیون ریال برای تجهیز این درمانگاه در مجموعه منطقه آزاد 2 میلیارد ریال مساعدت نموده که برای خرید تخت بیمارستانی و نوارقلب و غیره هزینه شده است.

وی افزود: در این بخش درمانی تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی برای ارائه خدمات درمانی موجود است و با حضور پزشکان مجرب، شهروندان محترم می توانند به منظور بهره مندی از خدمات درمانی به این درمانگاه مراجعه نمایند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه جمعیت منطقه با حضور مسافران در ایام مختلف بخصوص نوروز به صورت شناور افزایش می یابد، ادامه داد: راه اندازی این درمانگاه به بخش بهداشت و درمان این شهرستان یاری می نماید.

وی با اشاره به اینکه در این درمانگاه بخش های پزشک عمومی، تزریقات، پانسمان و بستری موقت فعال است، افزود: بخش های فیزیوتراپی، دندانپزشکی و مامایی نیز در شرف افتتاح هستند.

اسماعیل زاده اعلام کرد: 20 پرسنل اداری و پزشکی در این درمانگاه در3 نوبت شیفت ارائه خدمتان می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 518

به "مساعدت منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه هلال احمر ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساعدت منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه هلال احمر ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید