مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: حامی باشگاه هستیم، کادر فنی و مدیریت مجربی داریم

به گزارش مجله کارنیکان، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مجموعه باشگاه فولاد خوزستان حاضر شد و علاوه بر تشکیل جلسه با مدیرعامل باشگاه با اعضای تیم بزرگسالان به گفت وگو پرداخت و از امکانات آن بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: حامی باشگاه هستیم، کادر فنی و مدیریت مجربی داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی قلعه نوی با حضور در سالن کنفرانس استادیوم شهدای فولاد خوزستان دقایقی با کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد به گفت وگو نشست و گفت: هدف از برگزاری این ملاقات این بود که از نزدیک در خدمت مدیرعامل، آقای نکونام و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باشیم. همانگونه که می دانید این روزها شرایط مالی حاکم بر جامعه و بنگاه های مالی کاملاً واضح و تعیین است اما با این حال قصد تمامی مسئولان شرکت و هیئت مدیره حمایت از مجموعه باشگاه است.

قلعه نوی در ادامه گفت: آنچه تعیین است در فولاد از کادر مدیریتی و فنی کاملاً حرفه ای و مجرب برخوردار هستیم و همه بر این موضوع واقف هستند اما با این حال مجموعه کارکنان فولاد، هیات مدیره محترم شرکت و سهامداران عمده همه از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند و امیدواریم که انشاالله با قهرمانی و با یک صندلی خوب خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همچنین در ادامه اضافه نمود: ما شرایط فوتبال را درک می کنیم و به کوشش های کادر فنی و بازیکنان تیم واقف هستیم و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم ها، فولاد هم شرایط خوبی دارد، اما با تمام این تفاسیر دوست داریم که صندلی فولاد خوزستان بهتر از قبل بوده و در پلی آف آسیا و رقابت های پیش رو نماینده ای شایسته برای استان خوزستان و ایران باشد.

در ادامه این جلسه سعید آذری ضمن تقدیر و تشکر از کوشش ها و حمایت های مهندس علی محمدی و کلیه کارگران، مدیران و معاونین و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد و طرفداران خونگرم با عرض خیر مقدم به مدیرعامل شرکت، گفت: مجموعه باشگاه فولاد خوزستان به جد یکی از برترین ها در سطح کشور است و شرایطی بسیار حرف های دارد و خیلی خوشحالیم که در محضر یک مدیرعامل با سابقه فعالیت های ورزشی در راس هلدینگ فولاد خوزستان هستیم که در زمینه فوتبال نیز دیدگاه هایی سازنده و حمایتی دارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه اضافه نمود: فولاد در فصل گذشته سال سختی را پشت سر گذاشت اما پیروز شد سهمیه آسیایی را کسب کند و بر سکوی سوم قرار بگیرد. سال جاری انتظارات به گونه ای دیگر است؛ در فصل گذشته حضور در جمع 5 تیم بالای جدول عملکرد قابل قبولی بود اما همانگونه که عنوان شد همه صندلی بالاتری می خواهند.

آذری در خاتمه گفت: لیگ سال جاری رقابت سختی بین تیم ها شکل گرفته است و نزدیک بودن امتیازها تا هفته هشتم گواه این موضوع است اما اطمینان دارم که با وجود همه حساسیت ها و رقابت سنگین تیم ها، با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین عنوان و قهرمانی فولاد در لیگ و بالابردن جام قهرمانی کوشش می کنیم و انشاالله هفته خاتمهی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام را بالای سر می بریم.

در ادامه این برنامه، مهندس علی قلعهنوی از بخش های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه های توسعه ای آن بازدید کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1346

به "مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: حامی باشگاه هستیم، کادر فنی و مدیریت مجربی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: حامی باشگاه هستیم، کادر فنی و مدیریت مجربی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید