مدل های جدید دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه با طراحی شیک

به گزارش مجله کارنیکان، بچه ها به سرعت دوران شیرین و شاد بچگی را پشت سر می گذارند و به یک نوجوان بالغ و فهمیده تبدیل می شوند و تمام نیازهایشان به کل تغییر می نماید. دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه نیز براساس همین نیازهای تغییر یافته شکل خواهد گرفت. نوجوانان پسر نیازمند یک اتاق با فضای زیاد برای مطالعه و تفریح هستند. اتاقی که در آن می توانند دوستانشان را بدون اینکه خجالت بکشند به خانه و اتاق خودشان دعوت نمایند و از بودن با یکدیگر لذت ببرند. اتاقی که در کنار مطالعه می توانند با آرامش به انجام بازی های کامپیوتری یا نواختن آلات موسیقی بپردازند. اتاقی که می توانند در آن موضاعات مورد علاقه خود را در قالب پوستر، عکس و تابلو به دیوار آویزان نمایند.

مدل های جدید دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه با طراحی شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تمامی موارد بالا باید در طراحی اتاق نوجوان مورد توجه ویژه ای قرار بگیرند. در این مطلب نمونه هایی زیبا از دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با طراحی سرد و خنک متناسب با نیازهای پسران، آشنا خواهید شد. در طراحی اتاق نوجوان باید نظر خود آنها را نیز جویا شوید و تا جای ممکن بر خواسته های آنها جامه عمل بپوشانید زیرا شرایط سنی آنها ایجاب می نماید که مورد توجه قرار بگیرند و به نظرشان احترام گذاشته گردد بعلاوه استفاده کننده نهایی از اتاق خواب هم خود او خواهد بود.

تم های بسیار گوناگونی برای انتخاب دکوراسیون اتاق نوجوان وجود دارد. تم باید براساس موضوعات مورد علاقه نوجوان انتخاب گردد. برای مثال ورزش یک موضوع بسیار مناسب است که در بین بسیاری از نوجوانان هوادار دارد. تم رنگی اتاق خواب های پسرانه اغلب به رنگ های سرد انتخاب می گردد اما به میزان کم هم می گردد از رنگ های گرم در ترکیب با رنگ های سرد استفاده کرد تا محیطی دنج و گرم برای مطالعه و استراحت فراهم گردد. رنگ آبی یکی از رنگ های پراستفاده در دکوراسیون اتاق های پسرانه است. در کنار رنگ آبی می توانید رنگ های گرم را هم به شکلی ماهرانه اضافه کنید مثلا انتخاب یک جایگاه به رنگ قرمز یا نارنجی یا روتختی و بالش های قرمز ترکیب بسیار جالبی در زمینه رنگ های سرد اتاق بوجود خواهد آورد.

دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه

منبع: اتاق
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1152

به "مدل های جدید دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه با طراحی شیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدل های جدید دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه با طراحی شیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه با طراحی شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید