لزوم تغییر رویکرد دیپلماسی مالی سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه

به گزارش مجله کارنیکان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مزیت و سرمایه اصلی این منطقه را فرهنگ غنی، تمدن کهن و مردم اصیل و نجیب جزیره خواند.

لزوم تغییر رویکرد دیپلماسی مالی سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، افشار فتح الهی در آیین تکریم و معارفه خود که با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه مالی برگزار گردید، افزایش اعتماد بین مردم و سازمان منطقه آزاد قشم، تحقق اقتصاد دریامحور، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و کوتاه کردن فرآیند صدورمجوز ها با هدف مبارزه با فساد را از دیگر برنامه های خود گفت.

فتح الهی، حضور دکتر سعید محمد را در راس مدیریت منطقه ها آزاد کشور نور امیدی در نزد صاحبنظران و متخصصان منطقه ها آزاد خواند و اضافه کرد: بطور قطع این حضور در شرایط تحریم های ظالمانه بسیار موثر خواهد بود.

وی توضیح داد: منطقه آزاد قشم در میان منطقه ها آزاد کشور شرایط ویژه و موقعیت ژئوپولتیکی خاصی دارد که متفاوت از سایر منطقه ها آزاد است و امید است که در ریل گذاری نو، حرکت این منطقه در راستا درستی راهنمایی گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، تحقق همه این برنامه ها را منوط به همدلی و هماهنگی همه مسئولان دستگاه های اجرایی و بزرگان و شیوخ جزیره و جوامع محلی با سازمان دانست و یادآور شد: همه برنامه ها با قید زمان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت تا همه بتوانند با نقد و آنالیز این برنامه ها و ارائه پیشنهادات و ابتکارات خود در ساختن جزیره ای زیبا و پیشرفته با سازمان مشارکت کنند.

لازم به ذکر است؛ آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه مالی، مهدی دوستی استاندارهرمزگان، ائمه آدینه شیعه و اهل سنت قشم و جمعی از مقامات دبیرخانه شورایعالی منطقه ها آزاد کشور، استان هرمزگان، شهرستان قشم و اقشار مختلف جامعه محلی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1984

به "لزوم تغییر رویکرد دیپلماسی مالی سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تغییر رویکرد دیپلماسی مالی سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید