فیلم تنفر آزاده صمدی از هومن سیدی بعد از طلاق !

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران : واکنش جالب آزاده صمدی بازیگر زن به سوال درباره نگاه کردن فیلم های ساخت هومن سیدی را ببینید او با این اظهار نظر نشان داد برخلاف اظهارات قبلی اش که اتفاق خاصی بعد از طلاق بین او و هومن سیدی رخ نداده است هنوز از او کینه به دل دارد و یک نوع ابراز تنفر غیر مستقیم کرد!

فیلم تنفر آزاده صمدی از هومن سیدی بعد از طلاق !

آزاده صمدی بازیگر سرشناس کشورمان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بوده است. در یک مصاحبه آزاده صمدی به سوالات فریدون جیرانی پاسخ داد. آزاده صمدی مدعی شد فعلا فیلم هایی که در شبکه نمایش خانگی پخش می گردد را نمی بیند. در این فیلم نظر آزاده صمدی را درباره فیلم های هومن سیدی ببینید.

طلاق آزاده صمدی

خیلی از کاربران گفتند که امکان ندارد آزاده صمدی پاسخ صحیح را گفته باشد. طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی پر حاشیه نبود و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند. او در مصاحبه ای نو با پژمان جمشیدی از عدم وجود عشق واقعی سخن گفته بود. جمشیدی در برنامه پیشگو مدام به او اصرار می نماید بچه دارد گردد ولی او می گوید چنین مسئولیتی را نمی تواند قبول کند.

آزاده صمدی مسائل اقتصادی دارد

آزاده صمدی مدتی قبل در یک مصاحبه اعلام نموده بود که بر خلاف باور مردم او هم مثل باقی جامعه مسائل اقتصادی دارد و مسائل اقتصادی مردم را درک می نماید. این سوال تقریبا از بیشتر بازیگران پرسیده می گردد و خانم صمدی تقریبا جواب مودبانه ای دادند ولی یکی از جنجالی ترین واکنش ها به این سوال مربوط به امیر جعفری بازیگر مشهور مرد بود که جنجال های زیادی به پا کرد.

ستاره شدن آزاده صمدی و هومن سیدی در یک مجموعه تلویزیونی و حضور مشترک

آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی سرانجام به معروفیت رسید. آزاده صمدی متولد 17 در 1357 در لاهیجان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1879

به "فیلم تنفر آزاده صمدی از هومن سیدی بعد از طلاق !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تنفر آزاده صمدی از هومن سیدی بعد از طلاق !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید