فارس من، پیگیری مشکل حقوق تاکسی های اینترنتی

به گزارش مجله کارنیکان، تعدادی از مخاطبان در سامانه فارس من از مسائل پرداخت حقوق توسط تاکسی های اینترنتی گلایه داشتند که این موضوع پیگیری شد.

فارس من، پیگیری مشکل حقوق تاکسی های اینترنتی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، تعدادی از مخاطبان در سامانهفارس من از مسائل پرداخت حقوق توسط تاکسی های اینترنتی گلایه داشتند. این مخاطبان اعلام کردند: کرایه کم رانندگان تاکسی های اینترنتی جوابگوی مخارج خانواده نیست و حتی همین حقوق نیز با تأخیر بدست ما می رسد که یکی از دلایل آن، واریز اینترنتی مسافران است

برای پیگیری این موضوع با رضا الفت نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت وگو کردیم.

رضا الفت نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، مؤسس و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره فعالیت تاکسی های اینترنتی اظهار کرد: نزدیک به 80 درصد پرداخت ها در تاکسی های اینترنتی به صورت نقدی انجام می گردد و تنها 20 درصد این پرداخت ها آنلاین است.

زمان بر بودن تسویه با رانندگان

وی اضافه کرد: بعضی از شرکت ها اقداماتی کردند که می توان به صورت آنی هزینه سفر را تسویه کرد، اما بعضی از این شرکت ها هنوز از سیستم واریز شاپرک استفاده می نمایند که استفاده از این سیستم برای تسویه با راننده، زمان بیشتری را می طلبد.

الفت نسب تأکید کرد: اگر راننده ای بیش از 48 ساعت از انجام سفرش گذشته باشد و مبلغ خود را دریافت نکرده باشد، می تواند به ما اعلام کند تا به وسیله اتحادیه کسب و کارهای مجازی این موضوع رسیدگی گردد.

گفتنی است، اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی شکایات مربوط به کسب و کارهای مجازی را در 5 روز کاری پیگیری می نماید و نتیجه را اطلاع می دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 222

به "فارس من، پیگیری مشکل حقوق تاکسی های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، پیگیری مشکل حقوق تاکسی های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید