عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس به 3 ماه دیگر موکول شد

به گزارش مجله کارنیکان، هواوی عرضه گوشی تاشو میت ایکس را از ماه ژوئن به ماه سپتامبر (حوالی شهریور) موکول نموده است. این کمپانی چینی به CNBC و وال استریت ژورنال اعلام نموده که در پی مسائل گلکسی فولد سامسونگ، آن ها برای حصول اطمینان از آمادگی گوشی تاشو خود رویکرد محتاطانه ای اتخاذ نموده اند. گلکسی فولد سامسونگ قرار بود در ماه آوریل روانه بازار گردد که به دلیل مسائل متعدد مدل های در دست روزنامه نگاران، سامسونگ تا اطلاع ثانوی عرضه آن را به تاخیر انداخته تا بتوانند مسائل آن را حل و فصل نمایند.

عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس به 3 ماه دیگر موکول شد

سخنگوی هواوی به CNBC گفته: ما نمی خواهیم محصولی را روانه بازار کنیم که وجهه ما را نابود کند. اگرچه هواوی می گوید تنها دلیل تاخیر عرضه میت ایکس برای انجام آزمایش های بیشتر است، ولی نمی توانیم موضوع چالش های مربوط به تحریم آمریکا علیه هواوی را کنار بگذاریم. از زمانی که شرکت هواوی در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفته، شرکت های آمریکایی دیگر نمی توانند تکنولوژی های خود را در اختیار این شرکت چینی قرار دهند. همین موضوع مسائل متعددی را برای این شرکت ایجاد نموده که یکی از آن ها، لغو مجوز اندروید برای گوشی های این شرکت است.

هنوز معلوم نیست که آیا هواوی میت ایکس همراه با اندروید عرضه می گردد یا نه. در گزارش CNBC آمده که این گوشی قبل از شروع تحریم آمریکا معرفی شده و به همین خاطر برای بهره گیری از اندروید مسئله ای ندارد ولی وال استریت ژورنال اعلام نموده که این موضوع هنوز در دست آنالیز قرار گرفته است.

در نهایت، شاید هواوی ناچار گردد که این گوشی تاشو را همراه با سیستم عامل اختصاصی خود روانه بازار کند. این گوشی از نمایشگر انعطاف پذیر 8 اینچی و 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید و با قیمت 2600 دلاری در بازار عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 138

به "عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس به 3 ماه دیگر موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس به 3 ماه دیگر موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید