تور بمبئی: صحنه زیبایی که پلیس هند در خیابان رقم زد

به گزارش مجله کارنیکان، صحنه زیبایی که پلیس هند در خیابان و در زیر بارش شدید باران رقم زد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

تور بمبئی: صحنه زیبایی که پلیس هند در خیابان رقم زد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار، از بین همه حیوانات اهلی، سگ ها موجوداتی محافظ، مددکار و نجات دهنده هستند و در بعضی مواقع به یاری انسان ها می شتابند.

به تازگی تصویری از یک افسر پلیس اهل کلکته هند در فصای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران نهاده شده است. در این تصویر این پلیس نه تنها از خود در مقابل بارش سیل آسای باران محافظت می نماید بلکه از خیس شدن دو سگ که به وی پناه آورده اند جلوگیری می نماید.

در این تصویر او چتر را طوری گرفته که مانع خیس زدن خود و این دو سگ در زیر باران گردد. در حالی که این مامور پلیس به مدیریت ترافیک در خیابان تمرکز نموده است این دو سگ در حالی که آرام در کنار او حضور دارند و نظاره کردن خودرو ها هستند دیده می شوند. در این تصویر در حالی که این پلیس یکی از دستان خود را برای هدایت خودرو ها بالا برده، سگ ها در کنار او نشسته اند. اداره پلیس کلکته هند نام این ماور را تارون کومار ماندال اعلام نموده است.

این تصویر پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران نهاده شد. بسیاری از کاربران در کامنت هایی از این افسر پلیس به خاطر نمایش این عمل انسانی در خیابان قدردانی کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: حرفه ای ترین پلیسی که در عمرم دیدم. کاربر دیگر نوشت: آقای ماندال ما به داشتن هموطنی مثل شما افتخار می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1892

به "تور بمبئی: صحنه زیبایی که پلیس هند در خیابان رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: صحنه زیبایی که پلیس هند در خیابان رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید