شرایط عجیب برای مربی استقلال؛ حق حضور در رختکن را هم ندارد

به گزارش مجله کارنیکان، در خصوص حضور مربی ایتالیایی استقلال همچنان حرف و حدیث های بسیار زیادی مطرح است و به نظر می رسد کسی دقیقاً نمی داند قرار است چه اتفاقی رخ بدهد.

شرایط عجیب برای مربی استقلال؛ حق حضور در رختکن را هم ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی بر استفاده از گابریله پین اصرار دارد ولی با توجه به مسائل اقتصادی باشگاه و تحولاتی که طی چند روز گذشته رخ داد، واقعا همه چیز در هم گره خورده است.

البته با توجه به قوانین کنونی فوتبال ایران، حتی اگر این مربی وارد کشور بگردد باز هم نمی تواند تا انتها فصل جاری قرارداد رسمی با استقلال منعقد کند و سازمان لیگ هم برایش کارت مربیگری صادر نخواهد کرد ولی این مسئله به معنای عدم صدور اجازه به او بابت همراهی استقلال در استادیوم آزادی نخواهد بود.

طبق پیگیری های مسئولان باشگاه استقلال، اگر گابریله بتواند وارد ایران گردد تا انتها فصل نمی تواند قرارداد رسمی ببندد ولی استقلال می تواند هنگام برگزاری هر کدام از دیدارهای داخلی یا حتی خارج از خانه خود یک سهمیه بلیت وی .آی. پی برای حضور در صندلی ویژه استادیوم به این مربی ایتالیایی بدهد تا مسابقه را از نزدیک دیدن کند ولی قبل از شروع بازی حق حضور داخل زمین چمن و گرم کردن بازیکنان را ندارد.

او حتی در بین دو نیمه هم نمی تواند راهی رختکن گردد. در واقع از نظر عوامل اجرایی مسابقات، مربی خارجی استقلال البته اگر وارد ایران گردد تا انتهای فصل جاری فقط حکم یک دیدنگر را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1836

به "شرایط عجیب برای مربی استقلال؛ حق حضور در رختکن را هم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط عجیب برای مربی استقلال؛ حق حضور در رختکن را هم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید