ساوت گیت: پیروزی مقابل بلژیک ما را جوگیر نمی کند، در این بازی به اندازه کافی حفظ توپ نکردیم

به گزارش مجله کارنیکان، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با وجود برتری مقابل بلژیک گفت که شاگردانش به اندازه کافی این تیم را به چالش نکشیده اند.

ساوت گیت: پیروزی مقابل بلژیک ما را جوگیر نمی کند، در این بازی به اندازه کافی حفظ توپ نکردیم

به گزارش خبرنگاران، گرت ساوت گیت پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل بلژیک گفت: بلژیک واقعاً تیمی بزرگ است و می دانستیم ما را در دفاع به چالش می کشد، اما پاسخ به این چالش ها سخت تر بود. ما توپ را به اندازه کافی خوب حفظ نکردیم و سرعت حرکت توپ در زمین حریف پایین بود. به اندازه کافی بلژیک را به چالش نکشیدیم.

وی با بیان اینکه برای ورود به این سطح از بازی ها باید با مسائل کنار آمد و برای آن تدبیری اندیشید، شرح داد: آنچه مرا مسرور کرد، این بود که برای پیاده کردن این تدابیر مقاومت داشتیم و سپس فرصت هایی به دست آوریم که بازی کم کم باز شد. پنالتی هم جای پا ما را در بازی محکم کرد. بسیار فشرده بودیم و فضاها را به خوبی پوشش دادیم. تریپیه مانند یک سرباز آنجا بود و عملکرد دفاعی باورنکردنی داشت. عملکرد مونت و رشفورد هم در پرس عالی بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم ملی انگلیس با تمجید از شاگردانش گفت: بازیکنان ما می توانند به عملکرد خود دلگرم باشند. می دانیم بازی های زیادی داریم که می توانیم در آنها بهتر شویم و این پیروزی ما را جوگیر نمی کند، چون اکنون باید برابر دانمارک نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. کیفیت حریف امروز ما همان سطحی است که باید به صورت ثابت داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1173

به "ساوت گیت: پیروزی مقابل بلژیک ما را جوگیر نمی کند، در این بازی به اندازه کافی حفظ توپ نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: پیروزی مقابل بلژیک ما را جوگیر نمی کند، در این بازی به اندازه کافی حفظ توپ نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید