زایتسف اردوی ایتالیا را ترک کرد، به خاطر یک جفت کفش!

به گزارش مجله کارنیکان، فدراسیون والیبال ایتالیا اعلام نموده اسپانسر رسمی آنها یعنی میزانو، نتوانسته کفشی مناسب با نیازهای ایوان زایتسف تهیه کند.

زایتسف اردوی ایتالیا را ترک کرد، به خاطر یک جفت کفش!

با ما همراه باشید و با سفر ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که به نظر می رسید مشکل کفش های ایوان زایتسف و فدراسیون والیبال ایتالیا با طراحی کفش های مخصوص برای این بازیکن به انتها رسیدت باشد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد!

فدراسیون والیبال ایتالیا با انتشار یک بیانیه رسمی بیان کرد مشکل ایوان زایتسف، ستاره تیم ملی این کشور که بر سر پوشیدن کفش های شرکت آدیداس برای او به وجود آمده به صورت موقت حل شده بود و فدراسیون والیبال ایتالیا از دعوت زایتسف به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا منصرف شده است. فدراسیون والیبال ایتالیا اعلام نموده اسپانسر رسمی آنها یعنی میزانو، نتوانسته کفشی مناسب با نیازهای این بازیکن تهیه کند و به همین خاطر زایتسف باید اردوی تیم ملی را ترک کند.

ایوان زایتسف پیش از این گفته بود که به دلیل مسائل فیزیکی نمی تواند از کفش های میزانو استفاده کند و باید کفش های آدیداس بپوشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 661

به "زایتسف اردوی ایتالیا را ترک کرد، به خاطر یک جفت کفش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف اردوی ایتالیا را ترک کرد، به خاطر یک جفت کفش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید