روش های نوآورانه می تواند مشاغل آلاینده را در تهران حفظ کند

به گزارش مجله کارنیکان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با اشاره به اینکه روش های نوآورانه می تواند به حفظ مشاغل آلاینده در شهر یاری کند، گفت: شهرداری ترجیح می دهد که مشاغل مزاحم پس از برطرف مزاحمت در شهر بمانند.

روش های نوآورانه می تواند مشاغل آلاینده را در تهران حفظ کند

به گزارش شهر، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در نشست خود با مسئولان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی با تشریح موضوعات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: ارائه بعضی خدمات در زمینه انتقال صنوف مزاحم، مدیریت حیوانات شهری، ساماندهی بازارهای خودرو، روزبازارها، کیوسک ها و مشاغل مرتبط با استفاده از روش های فناورانه و خلاقانه احتیاج روز شهروندان است.

او بر لزوم توجه به رویکرد علمی در مدیریت شهری تأکید کرد و اضافه کرد: ما معتقدیم بسیاری از چالش های فعلی مشاغل و صنوف مزاحم و آلاینده در سطح شهر با استفاده از روش های علمی حل می گردد و اولویت ما استفاده از این راهکار هاست چرا که در این صورت ظرفیت اشتغال در شهر قابل استفاده خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اهمیت یاری به شهروندان در حل مسائل آسیب زا ادامه داد: گاهی آلودگی های صوتی، بصری و زیست محیطی با یاری روش های فناورانه و خلاقانه قابل کنترل است و با استفاده از این روش ها می توانیم این مشاغل را در شهر حفظ کنیم.

مفاخریان اعلام کرد: شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای فعال در فضای مجازی می توانند زمینه را برای ارائه خدمات هوشمند، سریع و بهینه فراهم نمایند.

او با اشاره به مزایای برقراری ارتباطات علمی با مراکز علم و فناوری گفت: احتیاجهای فناورانه ما به اندیشمندان معرفی و پیشنهادهای این افراد برای حل مسائل آنالیز می گردد. امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت مجموعه علم و فناوری شهید بهشتی در پیشبرد اهداف شهرداری بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خاتمه اظهار کرد: در هر پیشنهادی باید موضوع تأمین انرژی، ایمنی و امنیت را در نظر داشت. همچنین رعایت استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی نیز در ارائه پیشنهادهای مدیریت شهری بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1366

به "روش های نوآورانه می تواند مشاغل آلاینده را در تهران حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های نوآورانه می تواند مشاغل آلاینده را در تهران حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید