خبر ناامیدکننده برای هواداران شیائومی، پرچمدار از رقبا عقب می ماند!

به گزارش مجله کارنیکان، ظاهراً شیائومی 15 اولترا با دوربین تله فوتو اپتیکال قدرتمندی همراه است که زوم بیش از 5 برابری را ارائه می نماید.

خبر ناامیدکننده برای هواداران شیائومی، پرچمدار از رقبا عقب می ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش دیجیاتو، از آنجایی که انتظار می رود شیائومی 15 پرو سال جاری وارث دوربین تله فوتوی 5 برابری شیائومی 14 اولترا باشد، می توانیم در شروع سال 2025 منتظر راه چاره زوم بهتری برای Xiaomi 15 Ultra باشیم. اما طبق شایعات بعید به نظر می رسد که با زوم بالاتر از 10 برابری روبه رو شویم.

پس از اینکه چند هفته پیش تعیین شد لنز تله فوتوی 5x شیائومی 14 اولترا دقیقاً روی شیائومی 15 پرو کپی می گردد، بلافاصله حدس هایی مبنی بر اینکه شیائومی درحال برنامه ریزی نوی در حوزه دوربین تله فوتو برای گوشی اولترا بعدی خود است، به وجود آمد.

به گزارش دیجیتال چت استیشن، این کمپانی میخواهد دوربینی با فاصله کانونی حدود 180 میلی متر را در شیائومی 15 اولترا به کار ببرد که تقریباً زوم 7x تا 8x اپتیکال را تضمین می نماید. این فناوری احتمالاً براساس سنسور نو سونی با مقدار حدود 1/2.51 اینچ، یعنی تقریباً همان مقدار IMX858 در شیائومی 14 اولترا مطابقت دارد. به گفته Kartikey Singh از وب سایت GSMChina، دوربینی با فاصله کانونی یادشده با ترکیب فناوری AI Zoom 2.0 شیائومی، توانایی زوم Xiaomi 15 Ultra را از بسیاری از رقبا در سال 2025، بالاتر خواهد برد.

مقدار زوم اپتیکال رقبای شیائومی 15 اولترا

سامسونگ، دیگر رقیب شیائومی، در گلکسی S24 اولترا تصمیم گرفت اقدامی عجیب انجام دهد و دوربین تله فوتو اپتیکال 10 برابری نسل قبل خود را با آیفون 15 پرو مکس هم راستا کند و زوم اپتیکال 5 برابری داشته باشد. البته سنسور 10 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا با یک سنسور کمی بزرگ تر 50 مگاپیکسلی جایگزین شد که افت کیفیت را در برش زوم از 5 برابر تا 10 برابر به حداقل می رساند.

کاربران خیلی از این تصمیم سامسونگ و استفاده از دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری در گلکسی اس 24 اولترا راضی نیستند، زیرا انتظار زوم اپتیکال بیش از 5 برابری را داشتند.

بااین حال، افرادی که خواستار زوم اپتیکال بیش از 5 برابری در گوشی هوشمند خود هستند، احتمالاً اوایل سال 2025 می توانند Xiaomi 15 Ultra را خریداری نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1403 بروزرسانی: 15 مرداد 1403 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2407

به "خبر ناامیدکننده برای هواداران شیائومی، پرچمدار از رقبا عقب می ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر ناامیدکننده برای هواداران شیائومی، پرچمدار از رقبا عقب می ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید