خبرنگاران طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش مجله کارنیکان، مشهد- خبرنگاران- مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح انجام تمرینات ورزشی در منزل با عنوان ورزش در خانه با همکاری هیاتهای ورزشی در این استان آغاز شد.

خبرنگاران طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی آغاز شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فرزاد فتاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این طرح به واسطه تعطیلی مراکز ورزشی و برای ترغیب مردم به ورزش و تداوم فعالیتهای ورزشی در منزل چند روزی است که راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: هیات ورزشهای همگانی و سایر هیاتهای ورزشی در این طرح با ورزشکاران مرتبط با این مجموعه ها کلیپهای ورزش و نرمش ورزشکاران در خانه را از سطح استان جمع آوری می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در این راستا از مردم خواسته ایم با رعایت موازین شرعی و اخلاقی ویدئوهای ورزش در خانه خود را به معاونت ورزش همگانی این اداره ارسال کنند و این تصاویر پس از بازبینی انعکاس داده خواهد شد.

فتاحی با بیان این که طی سه روز گذشته بیش از 500 ویدئوی ورزشی دریافت شده است افزود: اردیبهشت ماه امسال نیز طرح مشابهی در خراسان رضوی به اجرا در آمد که طی آن 35 هزار ویدئو برای ما ارسال شد و رتبه نخست را در کشور به دست آوردیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود با این شروع خوب، جایگاه نخست خراسان رضوی در طرح ورزش در خانه حفظ شود و علاوه بر آن مردم بیش از پیش برای تداوم ورزش با وجود تعطیلی اماکن ورزشی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مقرر شد علاوه بر هیات ورزشهای همگانی، سایر هیاتهای ورزشی کلیپها و برنامه های آموزش ورزشی خود را برای مخاطبان رشته های ورزشی خود ارسال کنند و به نوعی از این فرصت برای ترویج و تقویت رشته های مختلف ورزشی بهره برداری کنند.

بر اساس اعلام هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی علاقه مندان می توانند ویدئوهای ورزشی خود در منازل را به آی دی hamegani-razavi.ir در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال کنند.

طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 406 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 47 هزار و 95 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1252

به "خبرنگاران طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید